برادران وارنر می‌خواهد از بازی‌های «فرار» کنسول AAA دور شود و به سمت بازی‌های رایگان و موبایلی برود

در کنفرانس اخیر مورگان استنلی، JB Perrette، رئیس بازی‌های Warner Bros. Discovery، برخی از استراتژی‌های بازی این شرکت را در آینده مورد بحث قرار داد و شامل بازی‌های زنده، موبایلی و رایگان بیشتری می‌شود.

او گفت: «ما بازی‌ها را دوچندان می‌کنیم، زیرا معتقدیم فرصت‌های رشد بسیار بیشتری وجود دارد که می‌توانیم با مالکیت معنوی و برخی از قابلیت‌هایی که در استودیو داریم، از آنها استفاده کنیم، جایی که به‌طور منحصربه‌فرد به عنوان هر دوی آن‌ها قرار داریم. ناشر و سازنده بازی.”

پرت گفت که بازی‌های اخیر WBD بر روی بازی‌های کنسول AAA متمرکز شده است و وقتی بازی‌ای مانند هاگوارتز Legacy ۲۲ میلیون نسخه بفروشد و تبدیل به پرفروش‌ترین بازی در جهان شود، بسیار خوب است. پرت می گوید. یک بازار “فرار” بود. او اشاره کرد که یکی از بازی های بزرگ بعدی WBD، Suicide Squad: Kill the Justice League، برای این شرکت ناامید کننده بود.

بنابراین، او گفت که برنامه پیش رو کمک به کاهش نوسانات با تمرکز بر فرنچایزهای اصلی و آوردن حداقل برخی از آنها به فضای موبایل و رایگان بازی، و همچنین با ادامه سرمایه گذاری در بازی های زنده است که مردم می توانید استفاده کنید. قمار و خرج کردن پول در مدت زمان طولانی. او گفت که این به WBD کمک می کند تا درآمد ثابت بیشتری ایجاد کند، وی افزود که WBD بازی های رایگان موبایل جدیدی را امسال عرضه می کند.

او می‌گوید: «به‌جای انتشار یک بازی کنسولی، چگونه می‌توانیم یک بازی، مثلاً میراث هاگوارتز یا هری پاتر، که یک سرویس زنده است که مردم می‌توانند در این «دنیا به‌طور مداوم» زندگی، کار، ساخت و بازی کنند، توسعه دهیم؟ گفت.

بخوانید  احتمال توسعه بسته الحاقی تک نفره برای بازی GTA 6

پرت ادامه داد که WBD در موقعیت منحصر به فردی قرار دارد زیرا دارای برندهای محبوب است – او مورتال کامبت، بازی تاج و تخت، هری پاتر و دی سی را بزرگترین آن نامید – و همچنین 11 استودیوی بازی سازی داخلی مختلف. او همچنین گفت که WBD یک “برنامه سرمایه گذاری استراتژیک” برای کمک به موفقیت بازی های آینده دارد و افزود که این شرکت اخیرا فردی را برای کمک به مدیریت برند و پایداری استخدام کرده است.

اگر WBD موفق شود، پرت گفت که او انتظار دارد این بازی در سال های آینده “رشد قابل توجهی” را برای شرکت به ارمغان بیاورد. اما ساخت بازی ها زمان می برد، به همین دلیل است که Perrette هشدار داد که این شرکت اکنون در حال ایجاد زمینه برای بازگشتی است که ممکن است در سال های 2025، 2026 و 2027 به دست بیاید.

پرت ادامه داد که نمی‌دانست چشم‌انداز بازی در طول زمان چگونه تکامل می‌یابد، اما معتقد بود که داشتن مالکیت معنوی و استودیوها می‌تواند به WBD کمک کند تا جایی که دیگران نمی‌توانند موفق شوند. او همچنین در مورد چیزهایی مانند واقعیت مجازی و “جهان های مجازی” به عنوان مکان هایی صحبت کرد که در آینده “در مقیاس و پذیرش افزایش می یابد”.

برخی از بازی‌های ویدیویی آینده WBD شامل یک بازی کوییدیچ هری پاتر و یک عنوان Wonder Woman از سازندگان Shadow of Mordor است.

رویکرد WBD به بازی بسیار متفاوت از دیزنی است. سال‌ها پیش، این شرکت بازی‌های داخلی خود را توسعه و منتشر کرد، اما اکنون مجوز فرنچایز خود را به شرکت‌های دیگر می‌دهد. به عنوان مثال، دیزنی به تازگی 1.5 میلیارد دلار به Epic پرداخت تا فرنچایزهای خود را به Fortnite بیاورد.

بخوانید  جمع بندی ویدیویی شوکیس مایکروسافت در توکیو گیم شو ۲۰۲۲؛ از قهرمان Overwatch 2 تا Deathloop

دیزنی همچنین با شرکت‌های مختلفی از جمله EA، Ubisoft، Zynga و Quantic Dream در بازی‌های Star Wars همکاری می‌کند و قراردادی با Microsoft/Bethesda برای Indiana Jones، The Great Circle و Blade دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر