بازی جدید Titanfall در حال ساخت است

جف گراب اعلام کرد که یک بازی جدید استودیوی Respawn توسط کارگردان Titanfall ساخته خواهد شد، اما این بازی در دنیای Titanfall اتفاق خواهد افتاد.

جف گروهگزارشگر صنعت بازی های ویدیویی در جدیدترین قسمت از Game Mess Mornings در مورد وضعیت Respawn Entertainment و توسعه یک اثر جدید بر اساس IP Titanfall توسط استیو فوکوداکارگردان سریال Titanfall اعلام کرد: او ادعا کرد که فوکودا در حال توسعه یک بازی در دنیای Titanfall با این شرکت است. ماه ها قبل وینس زمبلامدیرعامل Respawn Entertainment اعلام کرد که فوکودا در حال کار بر روی یک بازی جدید است، اما این بازی هرگز Titanfall 3 نخواهد بود.

در راستای کوچک کردن الکترونیک آرتز، که استودیو Respawn را نیز تحت تأثیر قرار داد و باعث لغو مجموعه تیراندازی اول شخص در دنیای جنگ ستارگان شد (شایعه می‌شود که بر اساس ماندلورین ساخته شود)، گراب از اطلاعات خود در مورد پروژه‌های در حال انجام Respawn استفاده کرد. پرده را باز کن وی همزمان با اعلام ساخت اثری در دنیای Titanfall توسط فوکودا، مدعی شد که بازی مذکور در مراحل اولیه خود است و تیم سازنده به زودی بزرگتر خواهد شد. جرب در این باره گفت:

تا جایی که من متوجه شدم این بازی در حال حاضر در دنیای Titanfall جریان دارد. او تاکید کرد که «نمی‌داند» چگونه بازی در دنیای Titanfall توسعه می‌یابد، اما نه دنباله آن. گراب معتقد است که Respawn “راهی برای تحقق این ایده ها پیدا خواهد کرد” و در عین حال به دنباله Titanfall 2 اشاره می کند.

سال گذشته، الکترونیک آرتز از لغو بازی Titanfall Legends (داستانی بر اساس شخصیت های Apex Legends) خبر داد. از آنجایی که Apex Legends یکی از محبوب ترین بازی های سرویس زنده EA است، بخش بزرگی از تمرکز این شرکت بر روی آن است. البته این بدان معنا نیست که اثر جدیدی از این دنیا خلق نخواهد شد. زیرا فوکودا پس از ساخت اولین نسخه Titanfall و شروع دنیای خود می تواند دنیای فوق الذکر را گسترش دهد.

بخوانید  آیا دیسک بازی در نسخه WLF Remastered The Last of Us Part 2 قرار خواهد گرفت؟

تحریریه مجله بازی یک گیمر