سوفیا بوتلا، ستاره Rebel Moon به انتقادات منفی پاسخ می دهد

فیلم Rebel Moon ساخته زک اسنایدر که از جنگ ستارگان نتفلیکس الهام گرفته شده بود، نقدهای ضعیفی از منتقدان دریافت کرد و سوفیا بوتلا، ستاره این فیلم، اکنون به این انتقادات پاسخ داده است. بوتلا در صحبت با Vulture گفت که فکر می‌کند «کاملاً مجهز» است تا «این فیلم‌ها را بپذیرد»، اما پس از خواندن نقدها، گفت که واکنش منتقدان «واقعاً روی من تأثیر گذاشت».

“من فقط می خواهم در مورد آن صادق باشم. احساس می کنم آن را برای همه کسانی که بسیار به این پروژه اهمیت می دهند می پوشم، و این چیزی است که روی من تأثیر گذاشته است. نه ظاهر من. در غیر این صورت، من “خیلی خوش شانس بودم و مردم کار من را در این فیلم دوست دارند، اما فیلم مورد انتقاد قرار گرفت.» واقعاً قلب من را برای همه کسانی که این همه قلب، اشک و عرق در این پروژه گذاشتند، متاثر کرد.

علیرغم نقدهای ضعیف، بوتلا گفت که “مفتخر است که بخشی از آن بوده است” و اگر سریال ادامه پیدا نکند، “بخش بسیار مهمی از زندگی من خواهد بود که برای همیشه از آن دفاع خواهم کرد.”

Rebel Moon در نوامبر 2023 در نتفلیکس نمایش داده شد و تعداد بیشتری نسبت به فیلم قبلی اسنایدر در نتفلیکس، ارتش مردگان، ثبت کرد. دنباله ای به نام Rebel Moon: Scargiver در ماه آوریل به نتفلیکس می آید. همانطور که به طور گسترده گزارش شده است، اسنایدر در ابتدا می خواست فیلمی از جنگ ستارگان بسازد، اما هرگز به نتیجه نرسید، بنابراین آنچه را که داشت به ماه شورشی تبدیل کرد.

بخوانید  گفتگوی کیانو ریوز با بیل اسکاشگارد در فیلم John Wick: Chapter 4

یک بازی ویدیویی Rebel Moon در سال 2023 توسط توسعه دهنده Super Evil Mega Corp معرفی شده است. این بازی از طریق Netflix Games در دسترس خواهد بود، اما هنوز خبری در مورد تاریخ انتشار آن وجود ندارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر