پوشش زنده رویداد Xbox از زومجی با 10 جایزه برای کاربران سایت

فردا شب رویداد Microsoft Xbox Partner Preview را به صورت زنده در یک گیمر تماشا کنید. ما همچنین با 10 کارت هدیه 10 دلاری به شما پاداش خواهیم داد.

ساعت 21:30 فردا به وقت ایران پارتی بازی های ایکس باکس پخش می شود; رویدادی با نام کامل Xbox Partner Preview در مارس 2024. Electronic Arts، Nexon و Capcom از جمله شرکت‌هایی هستند که بازی‌های خود را برای Xbox و PC در این رویداد به نمایش می‌گذارند.

با توجه به پخش زنده این رویداد ایکس باکس، مایلیم با همکاری فروشگاه موبوگیفت، 10 کارت هدیه 10 دلاری (ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو، استیم) را به کاربران وب سایت یک گیمر تقدیم کنیم.

شرایط شرکت در قرعه کشی در محل:

  • به بخت آزمایی بس است زیر این پست نظر بدید.
  • اگر هنوز حساب یک گیمر ندارید، باید نظر خود را اضافه کنید ابتدا ثبت نام کنید.

در یک گیمر زنده، میثم و برج حمل دوستان شما در حال تماشای رویداد XBOX هستند و در مورد بازی ها صحبت می کنند. ما همچنین نظرات شما را می خوانیم و مستقیماً به آنها پاسخ می دهیم. مانند بسیاری از برنامه های زنده قبلی یک گیمر از رویدادهای بازی، منتظر حضور شما در پخش زنده هستیم.

تریلرهای Tales of Kenzera: Zau، Kunitsu-Gami: Path of the Goddess و The First Berserker: Khazan برای این رویداد تایید شده است. همچنین به نظر می رسد که اصلا بعید نیست که شاهد ویدیوی گیم پلی جدیدی برای Dragon's Dogma 2 و حتی رونمایی از نسخه آزمایشی رایگان آن باشیم.


تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Aowed از نظر اندازه با KOTOR 2 و The Outer Worlds قابل مقایسه است