توسعه یک بازی جدید Naughty Dog جاه طلبانه و چالش برانگیز است

نیل دراکمن می گوید بازی بعدی Naughty Dog بسیار جاه طلبانه خواهد بود و توسعه آن واقعا دشوار است.

در سال‌های گذشته، استودیو Naughty Dog تنها در حال توسعه پروژه‌های مختلف از سری The Last of Us بوده است و سال‌ها از انتشار آخرین نسخه‌های Uncharted می‌گذرد. در حال حاضر، ساخت قسمت سوم از سری The Last of Us تایید شده است و می دانیم که Nuttydog در حال توسعه یک بازی جدید نیز است. اکنون نیل دراکمنکارگردان و رئیس Naughty Dog در جدیدترین مصاحبه خود به جزئیات هیجان انگیزی در مورد بازی آینده این استودیو اشاره کرد.

با توجه به اینکه بازی بعدی Naughty Dog می تواند یک IP جدید یا The Last of Us Part III باشد، نیل دراکمن معتقد است که این بازی یک پروژه بسیار جاه طلبانه است و ساخت آن طاقت فرسا خواهد بود. کارگردان بازی The Last of Us افزود: کار بر روی این بازی جدید بسیار جاه طلبانه است و بخش هایی از توسعه آن بسیار دشوار خواهد بود. من کاملاً از این موضوع که ساخت یک بازی استرس زا است دلسرد هستم، زیرا می دانم که این بازی به آن فشار می آورد. اعضای تیم.”

Druckmann همچنین توضیح داد که او درک می کند که توسعه این بازی چقدر دشوار است و می داند که برای کارکنان Naughty Dog سخت و استرس زا خواهد بود. بنابراین او به دنبال راهی است تا آن را تا حد امکان سرگرم کند. حال باید منتظر بمانیم تا سونی در آینده اخبار بیشتری درباره این پروژه هیجان انگیز به اشتراک بگذارد.

بخوانید  لیست شرکای Summer Game Fest، شامل ایکس باکس و پلی استیشن فاش شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر