یکی از بهترین بازی‌های سال 2024 هنوز اولین تخفیف بزرگ خود را دریافت می‌کند

Prince of Persia: The Lost Crown هنگام عرضه در اوایل سال جاری، نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد، اما قیمت AAA دقیقاً استاندارد AAA از استودیوی بزرگی مانند Ubisoft نیست. این بازی با انجام اقدامات سه بعدی قبلی ریسک بزرگی را پذیرفت تا تبدیل به یک مترویدوانیا اسکرول جانبی شود. The Lost Crown یکی از بهترین مترویدوانیاهای سال های اخیر است، اما با قیمت 50 دلار نیز یکی از معدود آن هاست. اگر به دلیل قیمت در خرید آن مردد بوده اید، اکنون شانس شما برای گرفتن این ماجراجویی شگفت انگیز تنها با 30 دلار است.

Best Buy قیمت Prince of Persia: The Lost Crown را به میزان 20 دلار کاهش داده است و این اولین تخفیف بزرگ بازی از زمان عرضه در ژانویه است. این تخفیف برای نسخه‌های Nintendo Switch، PS5 و Xbox Series X اعمال می‌شود و مکان‌های انتخابی واجد شرایط دریافت در همان روز هستند. حمل و نقل را انتخاب کنید و هنوز هم می توانید بازی را تا پایان هفته در دستان خود داشته باشید.

The Lost Crown در طول ماه گذشته حول قیمت کامل بوده است و تنها تخفیف های جزئی توسط آمازون و سایر خرده فروشان ارائه شده است. اما اکنون که می‌توانید این عنوان را تنها با 30 دلار به دست آورید، این یک توصیه آسان‌تر برای طرفداران این سری یا هر کسی است که به مترویدوانیا با پلتفرم و مبارزات عالی علاقه‌مند است. The Lost Crown روی سوییچ فوق‌العاده بازی می‌کند، در صورتی که در مورد عملکرد سخت‌افزار نسبتا ضعیف نینتندو تعجب می‌کنید.

بررسی Prince of Persia: The Lost Crown به لطف سیستم جنگی شدید و انعطاف‌پذیری باورنکردنی آن در مورد کاوش و ارتقاء، به آن امتیاز ۱۰/۹ داد.

بخوانید  پدرو پاسکال هنگام آماده شدن برای The Last of Us دستورات HBO را نادیده می گیرد

استیو واتس، منتقد، نوشت: «شاهزاده ایرانی: تاج گمشده یک تغییر دریایی برای سریال طولانی مدت است و تقریباً به اندازه Sands of Time دراماتیک است که سری پلتفرم کلاسیک را به سه بعدی آورد. “این ژانر جدید به قدری مطمئن و بی عیب و نقص ساخته شده است که باید به سادگی هویت شاهزاده ایرانی برای آینده قابل پیش بینی باشد. تقریباً هر بخش از Prince of Persia: The Lost Crown به خوبی کار می کند و قسمت ها به خوبی در کنار هم قرار می گیرند. به راحتی که انگار این سریال ژانر جدید خود را پیدا کرده است.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر