پدرو پاسکال هنگام آماده شدن برای The Last of Us دستورات HBO را نادیده می گیرد

پدرو پاسکال به عنوان جواهرات، بلا رمزی مثل الی، گابریل لونا مثل تامی، نیکو پارکر مثل سارا مرل دندریج در نقش مرلین لامار جانسون همانطور که هنری و کوین وودارد آنها به عنوان سم در سریال The Last of Us ظاهر شدند، خالق سریال چرنوبیل، کریگ مازن، مسئول ساخت سریال Last of Ace بود. وی کارگردانی قسمت های مختلف این سریال را بر عهده دارد. نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا زبانیچ بوده است.

“دستورات آنها این بود: بازی را انجام نده. من آنها را نادیده گرفتم و در آن بسیار بسیار بد بودم.” (اما برادرزاده من شگفت انگیز بود). برای من مهم بود که نت هایی را که مستقیماً با آنچه در بازی اصلی وجود داشت – از نظر فیزیکی، بصری، صوتی مرتبط باشد، اجرا کنم.

اما طبق اخبار سینما و تلویزیون، پدرو پاسکال که نقش ژول میلر را تفسیر می کند، برعکس عمل می کرد. پدرو پاسکال اخیراً در مورد آشنایی خود با بازی قبل از بازی The Last of Us و نادیده گرفتن دستورالعمل های دور ماندن از بازی با Wired صحبت کرده است.

سریال The Last of Us صبح دوشنبه هفته آینده از شبکه HBO پخش خواهد شد. این سریال که با استقبال مثبت منتقدان روبه رو شد، اقتباسی از بازی The Last of Us است که در سال 2013 منتشر شد، جالب است بدانید که قبل از تولید سریال، بازیگران نقش جول و الی برای ایفای نقش The Last از ما و ارتباط با صداپیشگان اصلی. بلا رمزی، بازیگر نقش الی، این پیشنهاد را پذیرفت و بازی را تجربه نکرد.

بخوانید  Overwatch 2 بسیار موفق بود

جواهر و الی، دو شخصیت اصلی این داستان و پیوندی که بین آن‌ها در جریان داستان در دنیایی پسا آخرالزمانی شکل می‌گیرد، فراتر از موجودات ترسناک و خزنده‌ای است که در دنیای این مجموعه وجود دارد. فصل اول سریال The Last of Us در 9 قسمت تولید شده است که به اتفاقات قسمت اول بازی می پردازد و همچنین به اتفاقات قبل از پایان زمان می پردازد.

نظرت چیه عزیزم؟ از سریال The Last of Us چه انتظاری دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار فیلم و تلویزیون با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

آموزش استفاده از تفنگ به الی در سریال The Last of Us

بر اساس گزارش های جدید، پدرو پاسکال، بازیگر نقش جوئل میلر در فیلم The Last of Us، از دستورالعمل های HBO سرپیچی کرده است.