واکنش داکوتا جانسون به شکست مادام وب و کارگردانی «توسط کمیته»

داکوتا جانسون، ستاره مادام وب، به واکنش شدید درباره فیلم ابرقهرمانی بزرگ اخیرش واکنش نشان داد. او در صحبت با Bustle گفت که از اینکه منتقدان فیلم را دوست نداشتند تعجب نکرد. او گفت که نوشته روی دیوار را بر اساس نحوه تولید فیلم دیده است.

«ساختن فیلم بسیار سخت است، و در این فیلم‌های بزرگی که ساخته می‌شوند – و این حتی در مورد فیلم‌های کوچک‌تر هم شروع به اتفاق افتادن می‌کند، و این چیزی است که من را واقعاً وحشت زده می‌کند – تصمیم‌ها توسط کمیته‌ها گرفته می‌شود، و هنر انجام نمی‌دهد. خوب زمانی که این کار توسط کمیته انجام شود، “او گفت. فیلم ها توسط یک فیلمساز و گروهی از هنرمندان پیرامون او ساخته می شود. شما نمی توانید بر اساس اعداد و الگوریتم ها هنری خلق کنید.

جانسون ادامه داد که علیرغم آنچه برخی از مدیران فیلم ممکن است بگویند، فکر می کند مخاطبان «بسیار باهوش» هستند. او گفت: “مخاطبان همچنان می توانند مزخرفات را بو بکشند. حتی اگر فیلم هایی با هوش مصنوعی ساخته شوند، انسان ها واقعا نمی خواهند آنها را ببینند.”

برای مادام وب، جانسون گفت که ساخت این فیلم «قطعاً یک تجربه» بوده است. او گفت که محصول نهایی “کاملاً متفاوت” با آنچه که او ابتدا برای آن امضا کرده بود، بود.

“من قبلاً هرگز چنین کاری انجام نداده ام. احتمالاً دیگر هرگز چنین کاری را انجام نخواهم داد زیرا در این دنیا معنی ندارد. و من اکنون این را می دانم. اما گاهی اوقات در این صنعت شما برای چیزی ثبت نام می کنید. و این یک چیز است و سپس همانطور که شما آن را انجام می دهید، به یک چیز کاملاً متفاوت تبدیل می شود، و شما اینطور هستید، “صبر کن چی؟ اما این یک تجربه یادگیری واقعی بود، و مطمئناً، خوب نیست که بخشی از چیزی که تکه تکه می شود، باشد، اما نمی توانم بگویم که نمی فهمم. »

بخوانید  Immorality Dev پروژه های جدید بقا-ترسناک و فیلم را آزار می دهد

مادام وب اولین فیلم پرمخاطب جانسون نبود، زیرا او در سریال Fifty Shades of Grey بازی کرد، اما مادام وب مخاطبان جریان اصلی تری را جذب کرد.

این فیلم در باکس آفیس جهانی ۹۱ میلیون دلار فروخت و به یک شکست تبدیل شد. سیدنی سوینی، بازیگر نقش زن عنکبوتی در این فیلم، در شبکه SNL به شوخی گفت که هیچکس مادام وب را ندیده است.