والمارت در حال حاضر معاملاتی روی بازی های وحشی دارد

والمارت امروز معاملات بازی‌های ویدیویی بسیار جذابی دارد، با عناوین موفق روی سوییچ، PS5 و Xbox تخفیف‌های سخاوتمندانه دریافت می‌کنند. اندکی از همه چیز در پس انداز گنجانده شده است – از پلتفرم‌های دوستانه مانند Disney Illusion Island گرفته تا بازی‌های RPG بالغ مانند Final Fantasy XVI – بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که چیزی در لیست علاقه‌های شما کاهش قیمت داشته باشد. برای کمک به شما در به دست آوردن تمام پس انداز، لیستی از بهترین معاملات در سوییچ، PS5 و Xbox را گردآوری کرده ایم. والمارت تاریخ پایانی را برای تخفیف‌ها اعلام نمی‌کند، اگرچه فکر نمی‌کنیم مدت زیادی دوام داشته باشند.

توجه داشته باشید: قیمت برخی از بازی های فهرست شده در زیر ممکن است برای همه در ایالات متحده در دسترس نباشد. برخی از معاملات بازی Walmart در حال حاضر به نظر می رسد که مبتنی بر منطقه هستند و احتمالاً به نزدیکی شما به انبارهایی که عناوین خاصی هنوز در انبار هستند مرتبط است. علاوه بر این، بسیاری از این بازی‌ها به‌عنوان اقلام با تخفیف به نظر نمی‌رسند، زیرا Walmart به سادگی قیمت خرده‌فروشی پیشنهادی خود را به قیمت پایین‌تر جدید تغییر داد. صرف نظر از این، همه این اقلام هنوز از نظر فنی در فروش هستند و افزودن آنها به سبد خرید به شما این امکان را می دهد که در صورت موجود بودن از کاهش قیمت بهره مند شوید.

عوض شدن

شرحی ارائه نشده است

بسیاری از آثار موفق در فروش هستند، از جمله چهار عنوان The Legend of Zelda. می توانید Link's Awakening، Skyward Sword HD و Breath of the Wild را با قیمت 40 دلار (معمولاً 60 دلار) انتخاب کنید. در همین حال، آخرین ماجراجویی Zelda، Tears of the Kingdom، به 54 دلار (70 دلار) کاهش یافته است. طرفداران ماریو همچنین می توانند تعداد زیادی بازی ۴۰ دلاری از جمله Super Mario Bros را انتخاب کنند. U Deluxe، Super Mario Maker 2 و Mario Kart 8 Deluxe. همچنین می توانید Super Mario Bros را خریداری کنید. Wonder با قیمت 48 دلار (60 دلار) و Super Mario RPG با قیمت 45 دلار (60 دلار). لیست بسیاری از معاملات عالی Switch را در Walmart بررسی کنید.

بخوانید  امنیت در The Game Awards امسال تشدید شده است

پلی استیشن

شرحی ارائه نشده است

لیست بازی های PS5 در فروش ممکن است چشمگیرتر از لیست بازی های Switch در فروش باشد. معاملات شامل نسخه های اول شخص مانند God of War Ragnarok با قیمت 40 دلار (70 دلار)، Marvel's Spider-Man: Mile Morales Ultimate Edition با قیمت 43 دلار (70 دلار) و Gran Turismo 7 با قیمت 41 دلار (به جای 70 دلار) است. همچنین تخفیف‌های عالی برای عناوین شخص ثالث مانند Armored Core VI: Fires of Rubicon با قیمت 30 دلار (معمولاً 60 دلار)، Final Fantasy XVI برای 44 (60 دلار) و Assassin's Creed: Mirage با قیمت 25 دلار (60 دلار) وجود دارد. . و اگر هنوز PS5 ندارید نگران نباشید، زیرا نسخه‌های PS4 بسیاری از این بازی‌ها نیز در فروش هستند.

ایکس باکس

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

در مورد معاملات Xbox، Diablo IV فقط 20 دلار است (معمولاً 70 دلار)، که یکی از بهترین قیمت هایی است که برای بازی دیده ایم، اگر هنوز Halo Infinite را بازی نکرده اید، FPS محبوب فقط 28 دلار قیمت دارد (60 دلار). ، اکنون زمان مناسبی برای آزمایش کمپین جهان باز جدید آن است. دیگر معاملات قابل توجه عبارتند از Call of Duty: Modern Warfare 3 با قیمت 30 دلار (70 دلار)، Armored Core VI: Fires of Rubicon با قیمت 30 دلار (معمولاً 60 دلار)، و Star Wars Jedi: Survivor با قیمت 44 دلار (به جای 70 دلار).

تحریریه مجله بازی یک گیمر