کتاب فرقه‌ای جدید از Lost In تاریخ غنی بازی‌های کنسولی را روایت می‌کند

تاریخچه طولانی بازی های ویدیویی پر از داستان های جالب است و اگر به دنبال مطالب خواندنی در این زمینه هستید، می توانید The Console Chronicles را با قیمت 40 دلار در آمازون پیش خرید کنید. این کتاب جلد گالینگور منتشر شده توسط Lost in Cult که در اول اکتبر منتشر شد، پنج دهه از بازی‌های کنسولی را از طریق مجموعه‌ای از مقالات از نویسندگان صنعت روایت می‌کند.

Console Chronicles
Console Chronicles

نه بخش کلیدی وجود دارد که هر کدام مربوط به نه نسل کنسول است، و این داستان ها از پیروزی های فنی، اختلالات انقلابی در صحنه و لحظات مهمی که به تیتر خبرها تبدیل شده اند، می گویند.

اگر علاقه مندید ببینید که بازی ها چگونه به عنوان یک رسانه هنری و یک صنعت پیشرفت کرده اند، این کتاب خواندن ضروری و روشنگری را به شما می دهد. این کتاب با همکاری Lost In Cult و Hookshot Media (نینتندو لایف، Push Square) است و دارای جلدی خیره کننده از هنرمند استیون موریس گراهام است. Lost in Cult چندین کتاب تاریخی سرگرم‌کننده از این دست تولید کرده است، و اگر آن را از دست بدهید، A Handheld History جشنی جامع از پلتفرم‌های دستی و بازی‌های نمادین آن‌ها است. Console Chronicles در کنار A Handheld History در قفسه ها عالی به نظر می رسد.

آخرین قسمت Lost in Cult از سری بازی های لاگ آن، Lock-On نیز به زودی در دسترس خواهد بود. جلد ششم شامل بیش از 400 صفحه مقاله، مصاحبه و تصویر است که با الهام از طیف گسترده ای از بازی ها مانند Metroid Prime، Alan Wake و Oxenfree الهام گرفته شده است و دارای جلدی است که توسط تصویرگر Final Fantasy Yoshitaka Amano طراحی شده است.

بخوانید  سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری سونی در تحقیق و توسعه خدمات زنده و فناوری واقعیت افزوده

افشا: برندان هسه از GameSpot در The Console Chronicles مشارکت داشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر