هری پاتر: قهرمانان کوئیدیچ – هر آنچه می دانیم

سازنده بازی Unbroken Studios است که بیشتر به خاطر بازی بتل رویال Fractured Lands شناخته می شود. این استودیو همچنین با همکاری استودیوی Rocksteady، سازنده سری Arkham، فیلم آینده Suicide Squad: Kill the Justice League را توسعه داده است.

هری پاتر: قهرمانان کوئیدیچ چه زمانی منتشر می شود؟

اندازه:

Hogwarts Legacy ممکن است یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های اخیر باشد، اما فاقد ویژگی‌ای بود که بسیاری از طرفداران دوست داشتند ببینند – ورزش کوئیدیچ با جارو و توپ. ما اکنون خبر رسمی داریم مبنی بر اینکه یک بازی کوییدیچ در دنیای هری پاتر در حال آمدن است، و در حالی که هنوز همه جزئیات را نداریم، در اینجا چیزی است که در مورد بازی آینده می دانیم.

این بازی کوییدیچ چیست؟

این بازی در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی ندارد. با این حال، تست های پخش محدودی وجود دارد که به شما امکان می دهد نسخه اولیه آن را بازی کنید و می توانید در آنها ثبت نام کنید. اینجا.

چه ویژگی های دیگری برای Quidditch Champions تایید شده است؟

ثبت نام کنید یا وارد شوید

به نظر می‌رسد این اعلامیه نشان می‌دهد که جی‌کی رولینگ مستقیماً در ایجاد قهرمانان کوئیدیچ دخالتی ندارد، اگرچه او خاطرنشان می‌کند که به طور کلی از Portkey Games “به شدت حمایت می‌کند”. او همچنین بیان می‌کند که تمام بازی‌هایی که تحت این برچسب ساخته می‌شوند، برای نسخه او از دنیای جادوگری «معتبر» خواهند بود.

بخوانید  بازیگر راشمور در فیلم جدید وس اندرسون بازی می کند

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

مانند میراث هاگوارتز، قهرمانان کوئیدیچ نیز احتمالاً به دلیل اظهارات ترنس هراسی نویسنده هری پاتر، جی کی رولینگ، بحث برانگیز باقی خواهد ماند. اگرچه او شخصاً در توسعه آن دخالتی ندارد، اما همه چیز را از موفقیت آن به دست می آورد. برای اطلاعات بیشتر، مقاله عمیق ما را در مورد تأثیر نظرات رولینگ بر جامعه ترنس بخوانید. در این مقاله، پیوندهایی به سازندگان ترنس که می‌توانید از آنها حمایت کنید، و همچنین خیریه‌هایی را که می‌توانید به آنها کمک مالی کنید، پیدا خواهید کرد.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

در حال حاضر، بازی Harry Potter: Quidditch Champions برای رایانه های شخصی و کنسول های تایید نشده برنامه ریزی شده است. مشخص نیست چه زمانی این تصمیم گرفته خواهد شد، اما تقریباً تضمین شده است که تا حدی از کنسول های نسل فعلی پشتیبانی می کند.

چه کسی هری پاتر: قهرمان کوئیدیچ را می سازد؟

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.