ویژگی جدید Amazon Prime Video به بینندگان اجازه می دهد تا وضوح گفتگو را بهبود بخشند

Amazon Prime Video دارد ویژگی جدیدی به نام Dialogue Boost را معرفی می کند، که به بینندگان اجازه می دهد تا صدای دیالوگ را روی موسیقی پس زمینه و جلوه ها افزایش دهند. این ویژگی در ابتدا برای مشتریان کم شنوایی Prime Video طراحی شده است، اما هر کسی می تواند بر اساس ترجیحات گوش دادن شخصی خود از آن استفاده کند.

Dialogue Boost اکنون در سراسر جهان بر روی آمازون اورجینال انگلیسی زبان، از جمله The Marvelous Mrs در دسترس است. Maisel، تام کلنسی، جک رایان و هارلم، به‌علاوه فیلم‌هایی مانند The Big Sick، Being the Ricardos و Beautiful Boy. آمازون همچنین اعلام کرد که قصد دارد در اواخر سال جاری، پشتیبانی Dialogue Boost را برای عناوین اضافی اضافه کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Dialogue Boost در همه دستگاه‌هایی که از Prime Video پشتیبانی می‌کنند، از جمله تلویزیون‌های هوشمند، دستگاه‌های پخش جریانی و دستگاه‌های تلفن همراه در دسترس است. مشتریان به راحتی می توانند تشخیص دهند که تقویت گفتگو برای عنوانی در صفحه جزئیات محتوا موجود است یا خیر. در حین پخش، بینندگان می‌توانند از طریق منوی کشویی صدا و زیرنویس، بین دو سطح تقویت گفتگو انتخاب کنند: «تقویت گفتگوی انگلیسی: متوسط» یا «تقویت گفتگو: زیاد»، که به آنها امکان می‌دهد تجربه شنیداری خود را بر اساس ترجیحات خود سفارشی کنند.

Dialogue Boost با استفاده از یک رویکرد مبتنی بر هوش مصنوعی، صدای اصلی یک فیلم یا برنامه تلویزیونی را تجزیه و تحلیل می‌کند و نقاطی را شناسایی می‌کند که شنیدن دیالوگ ممکن است دشوار باشد. سپس الگوهای گفتار را جدا می‌کند و صدا را برای شفاف‌تر کردن گفتگو تقویت می‌کند و تجربه گوش دادن دقیق‌تر و شخصی‌تر را ارائه می‌کند.

بخوانید  همکاری امیلیا کلارک با ساموئل ال جکسون در تریلر جدید سریال تهاجم مخفی مارول