همکاری امیلیا کلارک با ساموئل ال جکسون در تریلر جدید سریال تهاجم مخفی مارول

سریال تهاجم مخفی در 6 قسمت تولید شد که مدت زمان هر قسمت یک ساعت خواهد بود. علاوه بر این، لحن سریال نسبت به سایر آثار اخیر در دنیای سینمایی مارول جدی‌تر است. وقایع سری Secret Invasion در واقع بعد از اتفاقات فیلم کاپیتان مارول شروع می شود و اکنون طومارها روی زمین حضور دارند و در این بین قرار است نیک فیوری با برخی از طومارها مانند اورت راس، ماریا هیل و سایر متحدان همکاری کند. برای خنثی کردن حمله طومارهای مهاجم، از نابودی بشر جلوگیری کنید.

تالوس با بازی بن مندلسون در پوستر شخصیت سریال تهاجم مخفی

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده در دنیای سینمایی مارول (2023). به ترتیب زمان پخش

علاوه بر تریلر، پوسترهای جدیدی از سری تهاجم مخفی با تمرکز بر شخصیت های آن منتشر شده است که می توانید آن 10 پوستر را در زیر مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

نیک فیوری با ساموئل ال جکسون در پوستر شخصیت سریال تهاجم مخفی

ساموئل ال جکسون مثل نیک فیوری، بن مندلسون مثل تالوس، کوبی اسمالدرز مثل ماریا هیل، مارتین فریمن مثل اورت راس، دان چیدل در نقش ماشین، اولیویا کلمن، امیلیا کلارک، کینگزلی بن آدایر، کریستوفر مکدونالد، کتی فینران و کیلیان اسکاتاز جمله بازیگرانی هستند که در سریال تهاجم مخفی نقش آفرینی کرده اند. کایل برادستریت او سرپرست تیم نویسندگی و تهیه کننده اجرایی سریال تهاجم مخفی است. همچنین توماس بزوچا و علی سلیم آنها قسمت های مختلفی از سریال تهاجم مخفی را کارگردانی کردند.

سریال تهاجم مخفی در تاریخ 21 ژوئن (31 ژوئن) از شبکه دیزنی + پخش خواهد شد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدیدی از سریال Secret Invasion منتشر شد. تریلر کوتاه در واقع یک تبلیغ تلویزیونی یک دقیقه‌ای برای بازی Secret Invasion است، که در آن از نیک فیوری می‌پرسند که چرا برای کمک تماس نمی‌گیرد، اما او می‌گوید این چیزی است که باید از آن عبور کند. خودش را مشغول کند. در طول این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از سری Secret Invasion هستیم و در زیر می توانید این تریلر با عنوان Fight را تماشا کنید:

بخوانید  فیلمبرداری فیلم جدید A Quiet Place با انتشار تصاویری آغاز شده است

تریلر جدید و کوتاه استودیو مارول برای سریال تهاجم مخفی با بازی ساموئل ال جکسون منتشر شد که در آن شاهد تصاویر جدیدی هستیم.