کنترلر عالی Xbox Fusion Pro ارتقا یافته است

نسخه بعدی PowerA از کنترلر تحسین شده Fusion Pro خود، Fusion Pro 3، تا 28 آوریل منتشر نخواهد شد، اما می توانید آن را هم اکنون به صورت رایگان پیش خرید کنید. 80 دلار در آمازون

شرحی ارائه نشده است

این کنترلر همچنین دارای ویژگی‌های سطح حرفه‌ای است که گیمرهای رقابتی از آن استقبال می‌کنند، از جمله چهار دکمه قابل برنامه‌ریزی در عقب، چوب‌های شست قابل تعویض و قفل‌های ماشه قابل تنظیم با سه تنظیمات. قابل توجه ترین تفاوت بین Pro 3 و نسخه های قبلی آن این است که چهار دکمه عقب قابل جابجایی مجدد به جای پدل های قابل جابجایی یکپارچه شده اند.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به جک 3.5 میلی متری هدفون، دستگیره های لاستیکی و قاب محافظ اشاره کرد. این یک مجموعه ویژگی محکم برای یک کنترلر 80 دلاری است، به خصوص که کنترلرهای بی سیم حرفه ای با ویژگی های مشابه می توانند به راحتی دو برابر Fusion Pro 3 قیمت داشته باشند، اگر نه بیشتر. علاوه بر این، قیمت 80 دلاری Fusion Pro 3 10 دلار کمتر از MSRP اصلی Pro 2 است (که در دسترس است 70 دلار در حال حاضر در آمازون).

کنترلر Xbox PowerA Fusion Pro 3 یک کنترلر سیمی است که با Xbox Series X|S، Xbox One و Windows سازگار است. در حالی که برخی ممکن است نسبت به طراحی سیمی شک داشته باشند، کابل USB-C ارائه شده 10 فوت طول دارد و در اکثر اتاق ها به راحتی می تواند به ایکس باکس یا رایانه شخصی شما برسد و نیازی به شارژ یا جفت کردن دستگاه نیست – فقط کافی است آن را وصل کنید و پخش کنید.

بخوانید  Silent Hill 2 Remake Preorders Are Already Available Online

Fusion Pro 3 تنها کنترلر جدید PowerA نیست که در حال حاضر می توانید آن را بگیرید. پیش‌سفارش کنترلر بی‌سیم Sworn Protector با موضوع Zelda نیز در آمازون موجود است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر به Fusion Pro 3 علاقه مند هستید، به ادامه مطلب بروید آمازون یا وب سایت رسمی PowerA و مال خودت را سفارش بده سفارشات در 28 آوریل ارسال خواهند شد.