بازیگر راشمور در فیلم جدید وس اندرسون بازی می کند


World of Reel گزارش داده است که بیل موری بازیگر The French Dispatch قرار است در فیلم جدید وس اندرسون بازی کند.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهراً با خبر شدیم بیل ماریبازیگر گمشده در ترجمه برای ایفای نقش در فیلم جدید وس اندرسون، کارگردان فیلم هتل بزرگ بوداپست (هتل بزرگ بوداپست) محسوب می شود. همانطور که توسط World of Reel گزارش شده است، بیل موری و وس اندرسون دوباره در حال همکاری برای تولید یک فیلم جدید هستند. انتظار می رود فیلمبرداری این فیلم در آوریل 2024 آغاز شود.

این فیلم نشان‌دهنده همکاری دیگری از بیل موری و وس اندرسون است که در راشمور، The Royal Tenenbaums، The Life Aquatic با استیو زیسو، The Darjeeling Limited (Darjeeling Limited)، Fantastic Mr. Fox، Moonrise Kingdom و The French Dispatch حضور داشتند.

رسانه World of Reel در گزارش دیگری بیان می کند که این فیلم به طور آزمایشی با نام The Pheonican Scheme شناخته می شود. اگرچه جزئیات داستان پنهان نگه داشته می شود، وس اندرسن قبلاً فیلم جدید خود را یک تریلر “جاسوسی” درباره رابطه پدر و دختر نامیده بود. در سپتامبر 2023، این فیلمساز آمریکایی در مصاحبه ای با ددلاین گفت که نوشتن فیلمنامه فیلم جدیدش را قبل از اعتصاب انجمن نویسندگان به پایان رسانده است.

وس اندرسون گفت: «ما نوشتن فیلمنامه را قبل از شروع اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا به پایان رساندیم. منو رومن کاپولا ما روی این فیلمنامه کار می کردیم. بنابراین زمانی که فرصت مناسب دوباره خود را نشان می دهد، با بنیسیو دل تورو ما یک فیلم برای ساختن داریم.” وس اندرسون این را تایید کرد مایکل سرابازیگر Arrested Development در این فیلم بازی خواهد کرد. تاریخ اکران فیلم جدید وس اندرسون هنوز مشخص نیست.

بخوانید  پایان انیمیشن سریال دهان بزرگ بعد از فصل هشتم
تحریریه مجله بازی یک گیمر