توسعه Fable با موج جدید استخدام از Polygrand Games سرعت می گیرد


استودیوی Playground Games 18 توسعه دهنده جدید را برای کار بر روی بازی Fable استخدام کرده است که نشان دهنده سرعت توسعه است.

استودیوی Playground Games، توسعه دهنده بازی های Forza Horizon، اخیرا شروع به استخدام تعدادی توسعه دهنده کرده است. Playground Games در هفته های اخیر 18 کارمند جدید استخدام کرده است که بسیاری از آنها روی بازی جدید Fable کار خواهند کرد. کاری که سال گذشته ارائه شد. این استودیو برای اطمینان از موفقیت نسخه بعدی Fable یک طراح شخصیت، طراح نور، طراح محیط، دستیار طراح بازی، طراح ارشد و غیره استخدام کرده است.

طرفداران از سال 2010 منتظر نسخه جدیدی از Fable بودند و حالا Playground Games با استخدام توسعه دهندگان جدید سخت روی این بازی مورد انتظار کار می کند. بازی جدید Fable در جریان رویداد Xbox Games Showcase 2020 معرفی شد، اما از آن زمان تاکنون بی‌صدا بوده است. در حال حاضر با پیوستن بیشتر توسعه دهندگان به استودیوی Playground Games، به نظر می رسد توسعه این بازی سرعت بیشتری خواهد گرفت.

استخدام چند طراح شخصیت احتمالاً نشان دهنده تأکید بازی جدید Fibble بر شخصیت ها است. در حالی که ادغام طراحان نور و محیط احتمالاً نوید ارائه جلوه های بصری خیره کننده را می دهد. Playground Games همچنین یکی از تهیه کنندگان بازی تحسین شده Baldur's Gate 3 را به خدمت گرفته است که می تواند تا حد زیادی به موفقیت Fable کمک کند.

استخدام افراد جدید نشان می دهد که استودیو Playground Games وارد مرحله جدیدی از توسعه شده است. با توجه به معرفی نسخه جدید Fable در سال 2020، احتمالاً این بازی در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و طرفداران برای بازگشت به دنیای Albion نباید مدت زیادی منتظر بمانند. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار این بازی وجود ندارد، اما احتمالا بازیکنان باید انتظار تجربه بازی جدید Fable را در زمانی نامعلوم از سال 2025 داشته باشند.

بخوانید  تریلر دوم انیمه، Inside Out 2، بر نمایش سه احساس جدید رایلی تمرکز دارد.
تحریریه مجله بازی یک گیمر