نویسنده می‌گوید فیلم تیره‌تر «شوماخر کات» بتمن برای همیشه لطفاً منتشر شود

گلدزمن اضافه کرد که فکر نمی‌کرد دنیا در آن زمان آماده باشد، اما زمان کافی گذشته است که فکر می‌کند برادران وارنر. باید در پاسخ به تقاضای هواداران و به یاد شوماخر باشد که در سال 2020 درگذشت. چون مرد و بی سر و صدا مرد. چیز زیادی برای تجلیل وجود نداشت و فکر می کنم این راه خوبی برای بزرگداشت او خواهد بود. و من فکر می کنم او یک لگد از آن دریافت خواهد کرد. “

این فیلم «بتمن برای همیشه» که به درستی «برش شوماخر» نام داشت، برداشتی جسورانه‌تر با لحظات کمیک‌بوک‌تری داشت، از جمله صحنه بدنام بین بروس وین وال کیلمر که لحظه‌ای تاریک بین او و یک موش انسان‌نما غول‌پیکر خفاش داشت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

آکیوا گلدزمن، نویسنده برنده جایزه اسکار بتمن برای همیشه، می‌خواهد ویرایش فیلم اکران رسمی داشته باشد، شبیه به لیگ عدالت زک اسنایدر و سوپرمن ۲ اثر ریچارد دانر. [the “Schumacher Cut”] اخیراً، و این خنده دار است زیرا در اینترنت موجی برای آن ایجاد شده است، و من بیشتر اوقات از آن دور می مانم.” پادکست Bingworthy لیست پخش. “اگرچه حدود 35 درصد واقع‌گرایی روان‌شناختی بیشتر است. می‌دانید، واقعاً بیشتر درباره احساس گناه و شرم است.”

گلدزمن همچنین نقدهایی درباره بتمن و رابین نوشت که به راه اندازی مجدد فیلم بتمن کمک کرد و هشت سال بعد با بتمن آغاز می شود کریستوفر نولان شروع شد.

بخوانید  بازی Last Sentinel اثر جدید سازندگان سابق GTA معرفی شد

تقریباً 30 سال پیش، Batman Forever مسیر فرنچایز فیلم بتمن را تغییر داد و تبدیل به بزرگترین فیلم سال 1995 شد. این فیلم انرژی را به اردو آورد، به طور تصاعدی بازی‌ساز شد و حتی آیه فیلم DC در آن زمان را با ذکر سریع Metropolis گسترش داد. . همچنین ویرایش تاریک تری از فیلم وجود داشت که هنوز به طور رسمی منتشر نشده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر