با جذاب ترین شخصیت های انیمه آشنا شوید!


این روزها منابعی که می توانید به آخرین اخبار دنیای مد و لباس مراجعه کنید و احتمالاً از آن الهام بگیرید، در حال افزایش است. از برنامه های تلویزیونی کلاسیک گرفته تا فیلم های نوستالژیک، دنیای سرگرمی در این زمینه دست پر دارد، جایی که می توان به خوبی سبک شخصی را توسعه داد و شکل داد. اما در میان محصولات سرگرمی مختلف، انیمه یکی از جالب ترین ژانرهای فرهنگ عامه است که زیبایی شناسی را در سبک خاص خود به رخ می کشد.

از آنجایی که طراحی شخصیت یکی از مهمترین و اساسی ترین اصول انیمه ژاپنی است، نحوه ارائه هر شخصیت مهم است. در نتیجه جای تعجب نیست که برخی از این شخصیت های برجسته و محبوب عنوان داغ ترین و شیک ترین شخصیت های انیمه تمام دوران را به خود اختصاص دهند. در این مجله با یک گیمر همراه باشید تا برخی از پیشگامان مد و پوشاک یک گیمر را مرور کنیم.

شخصیت شما Forger در انیمه خانواده جاسوسی

1- جعل کننده شما

انیمه خانواده جاسوس (جاسوس × خانواده)

انیمه Spy X Family

سبک یوری نماد زندگی دوگانه اوست. او باید نقش یک زن خانه دار و یک مادر و همچنین کار اصلی خود یعنی قتل های قراردادی را بازی کند. بنابراین طبیعی است که سبک لباس پوشیدن او چیزی باشد که مناسب هر دو نقش باشد.

وقتی او یک زن خانه دار فداکار است، لباس بافتنی پاییزی دنج، جوراب شلواری رنگارنگ و پارکاهایی به رنگ های ملایم و پاستلی می پوشد. اما وقتی او به یک ماموریت مخفی می رود، یک لباس شیک مشکی با الهام از ورساچه می پوشد که برای یک قاتل خوش لباس و خونسرد عالی است.


نیکو رابین از انیمه One Piece در لباسی زیبا با عینک آفتابی

2- نیکو رابین

انیمه یک تکه

یک نمایشنامه متحرک

سبک جذاب نیکو روبین در سراسر انیمه One Piece دیده می شود. او همیشه راهی برای نشان دادن پیچیدگی های شخصیتی خود دارد و انتخاب لباس او کاملاً مشخص است. حتی زمانی که هر قطعه به خودی خود عجیب و کمی دیوانه به نظر می رسد، نیکو راهی برای ایجاد هماهنگی پیدا می کند که محصول نهایی را جذاب و چشم نواز می کند.

در ابتدا، به عنوان یک شخصیت اهریمنی، او یک لباس گاوچران بنفش به تن داشت که به او اقتدار مرموزی می داد، اگرچه معمولاً این لباس بیش از آن که هرکسی بتواند بپوشد شبیه لباس هالووین بود. او گاهی دامن های گلدار را با یک ژاکت دوچرخه سواری ست می کند و گاهی یک لباس یک تکه شیک می پوشد. به طور کلی، با پیشرفت داستان، پوشش نیکو روبین جذاب‌تر می‌شود و حتی گاهی حال و هوای معاشقه به خود می‌گیرد.

در نهایت نیکو روبین تصمیم می گیرد که نوع استایل و استایل پوشش خود را به گونه ای انتخاب کند که با ذات شیرین و هوش بالای خود سازگار باشد.

بخوانید  Assassin's Creed Shadows Collector's Edition پیش‌سفارش زنده، انحصاری GameStop

شخصیت بروک در انیمه One Piece، یک اسکلت خوش لباس با کلاه و عصا و شلوار گلدار

3- جریان

انیمه یک تکه

یک نمایشنامه متحرک

بروک به عنوان نوازنده پیشرو در میان اعضای دزدان دریایی کلاه حصیری، باید نماینده شایسته سبک راک کلاسیک دهه 80 نیز باشد. طراحی شخصیت بروک از ظاهر اسلش، نوازنده Guns N’ Rose، یک هارد محبوب آمریکایی الهام گرفته شده است. گروه راک. آنقدر شبیه است که اگر گیتاریست را بشناسید، به راحتی می توانید او را در شخصیت بروک با آن تاکسیدو مشکی قدیمی، یقه و کلاه بالا ببینید.

اما مانند نیکو روبین، سلیقه بروک در طول سال ها و با پیشرفت داستان بهبود یافته است که او را بسیار زیباتر از قبل کرده است. او اکنون کت و شلوارهای رنگارنگ با طرح های گلدار می پوشد که یادآور طرح های ویرجیل آبلو و لویی ویتون هستند. در کنار این، او از شال‌های پردار تزئینی (بوآ) استفاده می‌کند که جذابیت آنها می‌تواند هری استایلز را شرمنده کند.


لباس صورتی معروف Vegeta با لوگوی Badman در پشت

4- سبزی

اژدها

دراگون بال Z

بدون شک پیراهن Vegeta از انیمه Dragon Ball یکی از افسانه ای ترین لباس های مردانه مورد استفاده در تاریخ انیمه است. یعنی همان پیراهنی که روی آن عبارت «BADMAN» حک شده است. انتخاب این پیراهن یقه کوبایی صورتی انتخابی عجیب برای مردی است که خود را بسیار جدی می گیرد. با این حال، این اولین بار نیست که او چنین انتخاب های پر زرق و برقی انجام می دهد.

Vegeta قبلا با انتخاب یک ژاکت سبز در فیلم Dragon Ball Super: Broly طرفداران خود را شگفت زده کرد. با این حال باید پذیرفت که هیچ کدام از این انتخاب ها به خوبی زره ​​سایان نیستند.زره سایان) ظاهر نشد. از اولین نمایش، مردم با دیدن این زره واقعاً احساس کردند که از جایی غیر از این سیاره آمده است. اما در تداوم ظهور جلوه ای جدید از دنیای مد، این بار زیر نظر برند هلموت لانگ و Off-White این زره را با جلیقه های نظامی که می توانید هر روز در حال قدم زدن در منطقه سوهو ببینید، آورده است.


شخصیت نانا با لباسی جذاب روی میبل در کنار دوستانش با سبک پوشش پانک نشسته است

5- نانا اوساکی

دختر انیمیشن

انیمه بیب

هر دو انیمه نانا و بوز بهشتی سریال هایی هستند که به دلیل دیدگاه های متفاوتی که نسبت به دنیای مد و لباس دارند مورد توجه ویژه قرار گرفته اند. هر دو اثر توسط Ai Yazawa نوشته شده‌اند که بعداً الهام‌بخش دو مجموعه انیمیشنی بود.

شخصیت اصلی این انیمه با به تصویر کشیدن سبک پانک، پوشیدن کت های چرمی و اکسسوری های جذاب به شهرت قابل توجهی دست یافت. همچنین این اثر به دلیل تقلید از آثار ویویان وست وود است.ویوین وست وودطراح معروف بریتانیایی است که مجموعه او همواره به عنوان اثری برجسته در زمینه ارائه مفهوم مد در آثار انیمه شناخته می شود.

بخوانید  این مجموعه‌های جنگ ستارگان برای روز جنگ ستارگان ۲۰۲۴ تخفیف دارند

Yasutura Sado یا Chad در انیمه بلیچ با لباس کاریوشی طرح دار

6- یاسوتورا سادو با نام مستعار چاد

انیمه سفید کننده

سفید کننده متحرک

شخصیت چاد از انیمه بلیچ بیشتر به دلیل استفاده از پیراهن های کاریوشی شناخته می شود.پیراهن کاریوشی) به خاطر طرح های گلدارش معروف است، پیراهن هایی که امروزه هنوز جزء لاینفک مد تابستانی در سراسر جهان هستند. کیفیت چاپ اشکال روی پیراهن به خصوص برای شخصی که آن را می پوشد مهم است. با این حال، به نظر می‌رسد چاد بیشتر روی نحوه بستن دکمه‌های لباس‌هایش تمرکز کرده است تا اینکه چگونه طراحی خوبی داشته باشد تا دیگران بتوانند سخاوتمندانه از مردانگی او لذت ببرند.

از سوی دیگر لازم به ذکر است که استفاده از این پوشش متاسفانه نتوانست حق گردن عضلانی چاد را ادا کند و امکان تحسین آن را از بیننده سلب کرده است.


ایچیگو کوروساکی از انیمه بلیچ به همراه دوستانش با لباس های شیک و مد روز

7-ایچیگو کوروساکی

انیمه سفید کننده

سفید کننده متحرک

ایچیگو شخصیت اصلی انیمه Bleach است که باید در این لیست قرار می گرفت. زیبایی بصری و انتخاب های جذاب لباس های ایچیگو بدون شک یکی از دلایل محبوبیت این انیمه است، سبکی که طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.

ما اغلب ایچیگو را در لباس های مختلف می بینیم، بنابراین گاهی اوقات احساس می کنیم که او واقعاً یک الگو است. حال و هوای دنیای مد در انیمه Bleach همیشه تازه و با طراوت است و بخش مهمی از آن مدیون مد ثابت ایچیگو است. به گونه ای که طرفداران از دیدن آن خسته نمی شوند.


Killua Zoldyck با لباس های متفاوت اما همچنان خوش تیپ و شیک

8- کیلوا زولدیک

انیمه شکارچی × شکارچی

انیمه Hunter x Hunter

غیرممکن است که بدون ذکر نام Killua Zoldyck لیستی از جذاب ترین شخصیت های دنیای انیمه تهیه کنید. تهیه چنین لیستی توهین آمیز خواهد بود، زیرا کیلوا یکی از خوش لباس ترین شخصیت هایی است که ما شانس ملاقات با او را داشته ایم.

او بیش از هر شخصیت دیگری در انیمه Hunter×Hunter استایل خود را تغییر داد و تقریباً در هر آرک داستانی این انیمه با سبک کاور خود باعث شد تا طرفداران بیش از پیش عاشق او شوند.


یوسوکه اورامیشی از انیمه یو یو هاشوکو در کنار دوستان لباس پوشش و دسته گل زرد در دست دارد.

9- یوسوکه اورامشی

انیمه یو یو هاکوشو

انیمه یو یو هاکوشو

ویژگی ای که شخصیت یوسوکه اورامیشی را جذاب می کند در یک حقیقت ساده نهفته است. او پسر بدی است با قلب طلایی و علاوه بر این، انتخاب لباس او به گونه ای است که شخصیت واقعی او را نشان می دهد.

به استثنای یونیفرم سبز مدرسه اش، او معمولاً طوری لباس می پوشد که ناخودآگاه او را به یاد یک یاکوزای جوان می اندازد. حتی تکراری ترین سبک او نیز به گونه ای جذاب است که همیشه در ذهن می ماند. همانطور که گاهی اوقات امیدوار هستید با گشت و گذار در فروشگاه های لباس، چیزی مشابه پیدا کنید، در مورد لوازم جانبی و وسایل تزئینی نیز صدق می کند. طراحی این شخصیت به خوبی با حال و هوای صنعت مد آمریکا در دهه 1990 مطابقت دارد.

بخوانید  تریلر جدید Tekken 8 نبردهای شخصیت جدید را به نمایش می گذارد

Usagi از انیمه Silver Moon نشسته روی زمین زیر باران

10- اوساگی تسوکینو

انیمه ماه نقره ای

انیمه Sailor Moon

نام Silver Moon به عنوان یکی از نمادین ترین انیمه ها و مانگا های تمام دوران ثبت شده است. اگرچه لباس کلی شخصیت های اصلی انیمه لباس ملوانی است، اما خالق این اثر هنری، نائوکو تاکوچی، در تصویرسازی های خود بسیار فراتر رفت و از طراحان مشهوری مانند تیری موگلر، شانل و ورساچه الهام گرفت.

حتی بدون توانایی پوشیدن لباس های پف دار یا چروک بلند، شخصیت های این انیمه با لباس های خیابانی خود به نمادی از دهه 90 تبدیل شدند، سبکی که امروزه نیز محبوب و پرطرفدار است. تاکوچی لباس شخصیت‌هایش را آزادانه می‌پوشد، اما عشق او به شخصیت اوساگی حتی در انتخاب لباس‌اش نیز مشهود است.


شخصیت جولین از انیمه جوجو بیزار با چهره ای جدی

11- جولین کوجو

انیمه ماجراجویی عجیب و غریب JoJo: Stone Ocean

انیمه JoJo’s Bizarre Adventure: Stone Ocean

وقتی از ارتباط دنیای مد و انیمه صحبت می کنیم، باید به انیمه ماجراجویی عجیب جوجو اشاره کنیم. این انیمه به خاطر ظاهر متفاوتش و همچنین ژست های خیره کننده شخصیت هایش که به نظر می رسد مستقیماً از مجلات مد الهام گرفته شده است مشهور است.

در میان همه شخصیت‌ها و مدل‌های شیک، به سختی می‌توان یکی از آنها را به‌عنوان شیک‌ترین انتخاب کرد، اما جولین کوجو با توجه به روند مد امروزی، انتخاب خوبی به نظر می‌رسد. طرح کلی لباس، الگوی تار عنکبوت پارچه و الگوی پروانه ای که در طراحی آن به کار رفته نمادی از مسیر زندگی جولین است. به طور کلی نوع لباس این شخصیت شما را به یاد ایده های طراحانی چون «مارک جیکوبز» و «السا شیاپارلی» می اندازد. نکته جالب دیگر در مورد این شخصیت، همکاری او با برند گوچی و ثبت تصویر او بر روی جلد مجله «Spur» است.

با معرفی این شخصیت به پایان این مقاله رسیدیم. نظر شما در مورد شیک ترین شخصیت های انیمه و به خصوص آنهایی که در لیست بالا هستند چیست؟ واضح است که در دنیای رنگارنگ انیمه ها، شخصیت های زیبا و البته شیک زیادی وجود دارند که می توانند جای خود را در این لیست بگیرند. اما در این فرصت کوتاه به نمونه هایی اشاره می کنیم که ارتباط بین دنیای مد و شخصیت های انیمه بسیار واضح و آشکار است.

با این حال، اگر جای شخص خاصی را در این لیست خالی مشاهده کردید، خوشحال می شویم که نام او را با ما و سایر دوستان خود در یک گیمر به اشتراک بگذارید، متشکرم.


تحریریه مجله بازی یک گیمر