نویسنده سریال Andor به فیلم جدید جنگ ستارگان اضافه شد

لوکاس فیلم به تازگی جیمز منگولد نویسنده کهنه کار را برای کمک به نوشتن فیلمنامه جنگ ستارگان: طلوع جدای استخدام کرده است.

جیمز منگولد کارگردان Identity, Walk the Line, 3:10 to Yuma, The Wolverine, Logan, Ford v Ferrari و Indiana Jones and the Dial of Destiny وظیفه کارگردانی یکی از آثار آینده این فیلم را بر عهده دارد. دنیای جنگ ستارگان و حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده جدیدی به این پروژه اضافه شده است. لوکاس فیلم، خالق House of Cards، Beau Williman را برای کمک به نوشتن فیلمنامه Star Wars: Dawn of the Jedi استخدام کرده است.

جیمز منگولد و بو ویلیمن

منگولد قصد دارد داستان اولین جدی در یک فیلم جنگ ستارگان را روایت کند و این اثر خاص از دنیای جنگ ستارگان داستانی حماسی و از نوع کتاب مقدس را روایت خواهد کرد. فیلم جنگ ستارگان منگولد حدود 25000 سال قبل از اتفاقات و داستان های فیلم های اصلی می گذرد و بر منشأ نیرو تمرکز خواهد کرد. ویلیمن برای کمک به منگولد در نوشتن فیلمنامه Star Wars: Dawn of the Jedi، با دنیای جنگ ستارگان غریبه نیست.

بو ویلیمن قبلاً سه قسمت از فصل اول آندور را نوشته بود، از جمله قسمت هشتم، نارکینا 5، که برای آن نامزد دریافت جایزه امی شد. ویلیمن همچنین فیلمنامه‌های «ایده‌های مارس» و «مری، ملکه اسکاتلند» را نوشت که برای آن‌ها نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی شد.

منگولد در حال حاضر کارگردانی فیلم A Complete Unknown اثر باب دیلن با بازی تیموتی شالامه را برعهده دارد که توسط استودیوی سرچ لایت پیکچرز دیزنی منتشر خواهد شد و انتظار می رود فیلم Star Wars: Go Dawn of the Jedi را کارگردانی کند. The Mandalorian and Grogu فیلم بعدی از دنیای جنگ ستارگان است و قرار است در ۲۲ می ۲۰۲۶ اکران شود.

بخوانید  بازسازی مکس پین به زودی وارد تولید اصلی خواهد شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر