نسخه فیزیکی بازی های Hi-Fi Rush و Pentiment منتشر می شود

Limited Run Games نسخه فیزیکی Hi-Fi Rush و Pentiment را منتشر خواهد کرد.

مایکروسافت اخیرا راه اندازی Hi-Fi Rush و Pentiment را برای پلتفرم های رقیب تایید کرده است. بازی اول ماه آینده برای پلی استیشن 5 و بازی دوم دیروز برای پلی استیشن 4، PS5 و نینتندو سوییچ منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار بازی با خبر شدیم که Limited Run Games از عرضه فیزیکی هر دو بازی خبر داده است.

نسخه فیزیکی Pentiment برای همه پلتفرم ها در دسترس است. بنابراین، کاربران ایکس باکس در نهایت می توانند نسخه فیزیکی بازی را دریافت کنند. این نسخه با قیمت 34.99 دلار عرضه خواهد شد. خبر خوب این است که پیش فروش این بازی آغاز شده است و علاقه مندان می توانند تا 5 آوریل 1403 (24 مارس 2024) پیش خرید کنند.

نسخه فیزیکی Hi-Fi Rush نیز برای پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس منتشر خواهد شد البته هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار این نسخه در دست نیست. Bethesda اعلام کرده است که کاربران PS5 می توانند نسخه لوکس دیجیتال Hi-Fi Rush را در زمان عرضه خریداری کنند. این نسخه شامل بازی اصلی، دو لباس و هفت تی شرت برای چای، یک پوسته گیتار با تم 808 و یک پوسته جایگزین، به همراه Gears Starter Pack است. پکیج مذکور شامل 20000 چرخ دنده می باشد بازیکنانی که می توانند برای مهارت ها و ارتقاء بازی خرج کنند.

Hi-Fi Rush در تاریخ 29 اسفند 1402 (19 مارس 2024) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. در حالی که شایعاتی مبنی بر عرضه این بازی برای نینتندو سوییچ 2 به گوش می رسد، هنوز این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده است. Pentiment را می توان روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ نیز بازی کرد.

بخوانید  جزئیات شگفت انگیزی از Assassin's Creed Infinity فاش شده است

تحریریه مجله بازی یک گیمر