هیدتاکا میازاکی در مورد نسخه جدید Bloodborne صحبت می کند

هیدتاکا میازاکی اخیرا در مورد Bloodborne و احتمال انتشار مجدد بازی صحبت کرده است.

استودیوی FromSoftware در دهه اخیر به موفقیت های زیادی دست یافته است، به خصوص با انتشار Elden Ring. با این حال، هنوز بازیکنان زیادی وجود دارند که علاقه زیادی به Bloodborne دارند. اثری که در سال 2015 به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شد. این اثر یکی از معدود بازی های انحصاری نسل هشتمی سونی است که هنوز نسخه ریمستر شده آن را با آپدیت نسل نهم دریافت نکرده است.

الان اخیرا هیدتاکا میازاکیدر مصاحبه جدید خود با Eurogamer، رئیس FromSoftware در مورد Bloodborne گفت: “این بازی اثری است که برای ما به عنوان طرفداران عزیز است. من را بسیار خوشحال می کند که می بینم هنوز افراد زیادی به آن علاقه دارند.”

او همچنین در مورد امکان ساخت نسخه بازسازی شده Bloodborne مانند بازسازی Demon's Souls توسط استودیو Bluepoint Games گفت.من فکر می کنم استفاده از سخت افزار جدید قطعا یک مزیت بزرگ برای این مدها است. چیزهایی که در نسل‌های قبلی سخت‌افزار نمی‌توانستید به دست آورید، چیزهایی که نمی‌توانید ارائه دهید، و سخت‌افزار جدید گاهی این امکان را فراهم می‌کند.

با این حال نمی توان گفت که این تمام ماجراست. من فکر می کنم که فقط از دیدگاه کاربر، سخت افزار مدرن به بازیکنان بیشتری اجازه می دهد تا همه بازی ها را تجربه کنند. بنابراین یک دلیل ساده وجود دارد، اما به عنوان یک گیمر فکر می کنم دسترسی مهم است. “من فکر می کنم این ممکن است نیروی محرکه ای باشد که یک بازی قدیمی را به یک پلتفرم جدید ارائه می کند.”

بخوانید  بازيگر Red Dead Redemption 2 «محتمي است» Red Dead 3 اتفاق خواهد افتاد

میازاکی همچنین در مورد محبوبیت Bloodborne و تقاضای طرفداران برای بازسازی این فیلم گفت: “به سادگی، برای من خوشحال کننده است که می بینم این بازی خاطرات خاص بسیاری را برای من و برای سایر افرادی که روی آن کار کرده اند، به ارمغان می آورد. ما قطعا هیجان زده می شویم. این احساسات عاطفی را از “جامعه هواداران و ما احساس خوشبختی می کنیم که این بازی و خاطرات آن را ایجاد کرده ایم” را ببینید.

در چند سال گذشته، شایعات و گزارش های زیادی در مورد بازسازی یا ریمستر Bloodborne منتشر شده است. حتی مدتی پیش یک منبع خبری موثق اعلام کرد که این اثر در مقطعی برای پلتفرم های پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی در دست ساخت بوده است. طبق اسناد داخلی به دست آمده از استودیوی هک Insomniac Games، Bloodborne تا پایان سال مالی 2020 حدود 7.5 میلیون نسخه فروخته است.

در حال حاضر، استودیو FromSoftware در حال کار بر روی بسته الحاقی Shadow of the Erdtree برای Elden Ring است که در تاریخ 1 جولای 1403 (21 ژوئن 2024) برای Xbox One و Xbox Series منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر