بازيگر Red Dead Redemption 2 «محتمي است» Red Dead 3 اتفاق خواهد افتاد



اگرچه Rockstar به تازگی اولین تریلر خود را از Grand Theft Auto 6 منتشر کرده است، طرفداران از قبل شروع به حدس و گمان در مورد آنچه استودیو ممکن است در آینده روی آن کار کند، کرده اند. راجر کلارک، صداپیشه آرتور مورگان در Red Dead Redemption 2، پس از به اشتراک گذاشتن اینکه “مطمئن است” که روزی Red Dead 3 ساخته خواهد شد، بحث را برانگیخت. با این حال، این بدان معنا نیست که طرفداران باید به این زودی انتظار آن را داشته باشند – یا اینکه کلارک در پروژه شرکت خواهد کرد.

این خبر از یک سری از انتشار X/Twitterاس توسط کلارک. در حالی که گفتگو در ابتدا درباره سرنوشت GTA Online پس از اعلام GTA 6 بود، طولی نکشید که یکی از طرفداران از کلارک بپرسد که آیا چیزی در مورد آینده Red Dead 3 می‌داند یا خیر. کلارک می‌گوید:

“من مطمئن هستم که ما یک روز RDR3 را خواهیم دید. چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد، من مطلقاً هیچ ایده ای ندارم. روی مشارکت آرتور نیز حساب نکنید. فکر می کنم داستان او گفته شده است.”

Rockstar هنوز به طور رسمی تایید نکرده است که آیا نسخه جدیدی از سری Red Dead خود عرضه خواهد شد یا خیر، اما با توجه به اینکه GTA 6 انتظار می رود تا سال 2025 در حال توسعه باشد، احتمالا مدتی طول می کشد تا ما اعلامیه ای دریافت کنیم. همچنین لازم به ذکر است که بین GTA 5 و Red Dead Redemption 2 پنج سال فاصله وجود داشت، بنابراین انتظار نداشته باشید که به این زودی ها دوباره در غرب وحشی پرسه بزنید.

بخوانید  گسترش جدید WoW شهر شناور مورد علاقه همه را از بین می برد و احتمالاً یک شخصیت اصلی را نیز از بین می برد.

با این حال، این بدان معنا نیست که طرفداران Rockstar غرب وحشی را پشت سر گذاشته اند. علیرغم انتشار پنج سال پیش، Red Dead Redemption 2 هنوز هم پایگاه بازیکنان بسیار فعالی دارد. ماه گذشته، بازی به بالاترین حد خود یعنی 77000 بازیکن رسید.

برای اخبار بیشتر از Rockstar، حتماً داستان ما را در مورد شکستن تخم مرغ های عید پاک از آخرین تریلر GTA 6 و داستان ما که توضیح می دهد چگونه یک بازیگر GTA 5 متوجه تعداد الاغ های بزرگ در تریلر GTA 6 شده است، ببینید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر