سونی می خواهد محتوای خود را به شیوه ای متفاوت به غیر گیمرها ارائه دهد.
سونی می خواهد فراتر از مرزهای پلی استیشن کار کند و قصد دارد محتوای آن را برای افرادی که کنسول ندارند در دسترس قرار دهد. این برنامه به کندی اجرا می شود. اخیرا شاهد اقتباسهای تلویزیونی و سینمایی از بزرگترین مجموعههای پلیاستیشن بودهایم، بازیهای مختلفی بر روی رایانههای شخصی منتشر شده و بخشی برای بازیهای موبایل در سونی افتتاح شده است.
اکنون هیداکی نیشینو وی در گفت و گو با رسانه Nikkei درباره این استراتژی و مزایای آن برای فروش طولانی مدت کنسول توضیح داد: «دسترسی به محتوای ما توسط افرادی که تجربه بازی ندارند مهم است و امیدواریم بتوانیم از فیلم ها و سریال ها به عنوان یک ابزار استفاده کنیم. فرصت.” تا مردم بخواهند آثار پلی استیشن را کشف کنند. [برای مثال]فروش سریال The Last of Us در طول پخش آن افزایش یافت.
تا زمانی که آخرین سریال ما از شبکه HBO پخش شد، فروش سری بازی های این مجموعه به میزان قابل توجهی افزایش یافته بود و این مجموعه توانست در جذب مخاطبان بازی موثر باشد و اگر سونی واقعا بتواند به این وعده عمل کند، در نهایت مخاطبان زیادی را جذب خواهد کرد. ، که به نفع پلتفرم آن خواهد بود.