نتایج و بررسی زنده WWE Wrestlemania 2023 Night 2: Bianca Belair در مقابل Asuka برای مسابقات قهرمانی زنان خام

روندا و شاینا از طریق سابمیشن برنده شدند (اول هفته، تا کنون، مگر اینکه NXT را حساب کنید) اما مشخص نیست که این پیروزی واقعاً چه معنایی در آینده دارد. بی اهمیت به نظر می رسید و اگرچه بازی بدی نبود، اما با استانداردهای تعیین شده در بازی مردان Night 1 مطابقت نداشت.

امتیاز: 7.5/10

شرحی ارائه نشده است

بیانکا بلایر (ج) مقابل آسوکا (مسابقه قهرمانی زنان WWE Raw)

بعد از یک شب فوق‌العاده از WWE Wrestlemania 39، شب دوم مسابقات حتی بزرگ‌تر می‌شود. رومن رینز قهرمانی بلامنازع جهانی WWE خود را در برابر کودی رودز قرار خواهد داد تا سخت ترین چالشی است که تا به حال برای فرانتمن Bloodline که برای نزدیک به 1000 روز قهرمان برتر WWE بوده است.

در حال حاضر، 6 مسابقه برای شب 2 رسلمانیا 39 برنامه ریزی شده است. البته در رویداد اصلی، رومن رینز، قهرمان جهانی WWE، در مقابل برنده رویال رامبل 2023، کودی رودز، از عناوین خود دفاع می کند. با این حال، این تنها یکی از سه دفاع از عنوان برنامه ریزی شده در Night 2 است. به کارت شب کامل زیر نگاهی بیندازید.

کارت مسابقه شب دوم:

  • رومن رینز (c) در مقابل کودی رودز (قهرمانی جهانی بی چون و چرای WWE)
  • براک لزنر در مقابل اوموس
  • بیانکا بلایر (ج) مقابل آسوکا (مسابقه قهرمانی زنان WWE Raw)
  • گانتر (c) در برابر درو مک اینتایر در برابر شیمس (قهرمانی بین قاره ای WWE)
  • ادج در مقابل «دیو» فین بالر در جهنم در سلول
  • لیو مورگان و راکل رودریگز در مقابل ناتالیا و شوتزی در مقابل روندا روسی و شاینا بازلر در برابر چلسی گرین و سونیا دویل در یک مسابقه چهار طرفه تگ تیمی مرگبار
بخوانید  Examen du premier trailer du jeu d'horreur OD Overdose d'horreur avec Hideo Kojima
شرحی ارائه نشده است

براک لزنر در مقابل اوموس

برنده: Gunther via pinfall

این یک مسابقه سفارشی برای کسانی بود که از تماشای نبرد مردان با یکدیگر لذت می برند. سه ضربه محکم در یک تهدید سه گانه چیزی است که ما قطعاً باید در هر رسلمنیا داشته باشیم. از نظر فنی هرگز قوی ترین نیست و آن مبارزه خاص وجود ندارد. با این حال، هر چه مخاطرات یا داستان، اینها همیشه سرگرم کننده هستند.

امتیاز: 5/10

شرحی ارائه نشده است

لیو مورگان و راکل رودریگز در مقابل ناتالیا و شوتزی در مقابل روندا روسی و شاینا بازلر در برابر چلسی گرین و سونیا دویل در یک مسابقه چهار طرفه تگ تیمی مرگبار

مشکل این بازی این است که تیم های واقعی زیادی در بخش زنان وجود ندارد. بیشتر آنها تیم های موقتی بودند. مطمئنا، روندا و شاینا اخیراً با هم کار کرده‌اند، اما حتی آن‌ها هم به‌عنوان یک تیم احساس نمی‌کنند کاملاً ژل شده‌اند. البته هنوز زمان برای این کار وجود دارد، اما با توجه به اینکه این یک مسابقه نمایشی تگ تیم زنان است، بیشتر شبیه یک مبارزه طراحی شده برای آوردن دسته ای از زنانی است که در خط داستانی نقشه نیستند.

راه های مختلفی برای تماشای Peacock وجود دارد. علاوه بر تماشای آن در دستگاه های تلفن همراه و رایانه شخصی، می توانید این سرویس را در Amazon Fire، Android TV، Apple TV، LG Smart TV، PlayStation 4، PlayStation 5، Roku، Samsung Smart TV، Xbox One، Xbox Series X، Xbox Series S پخش کنید. ، Xfinity و موارد دیگر. در مورد اینکه چه زمانی می توانید تماشا کنید (و باید با بررسی زنده ما هماهنگ شوید، برنامه Wrestlemania را در زیر بررسی کنید.

بخوانید  فیلم آموزشی Dune Star Austin Butler Kick Ass In Gun Range را تماشا کنید

زمان شروع:

  • ساعت 8 عصر به وقت شرقی
  • 7:00 بعد از ظهر.
  • 5:00 بعد از ظهر (به وقت اقیانوس آرام)
  • ساعت 1:00 بامداد (1 آوریل، 2 آوریل)
  • 10 صبح AEST (1 آوریل، 2 آوریل)

امتیاز: 6/10

شرحی ارائه نشده است

گانتر (c) در برابر درو مک اینتایر در برابر شیمس (قهرمانی بین قاره ای WWE)

برنده: براک لزنر تا پاییز

با این حال، مانند اکثر مسابقات لزنر (و مطمئناً اکثر مسابقات Omos)، این یک مبارزه کوتاه و اساسی بود. Omos با یک تن براک را شکست داد، براک تعدادی سوپلکس آلمانی (بسیار چشمگیر) فرود آورد و یک F5 را برای یک برد کاملاً بیهوده زد. این هیچ کاری برای لزنر نمی‌کند و باعث می‌شود Omos ضعیف‌تر از مردی به نظر برسد که اغلب در اطراف نیست. متأسفانه، شروع Night 2 به اندازه Theory/Cena برای Night 1 داغ نبود. اما شما نمی توانید همه آنها را برنده شوید.

GameSpot در داخل استادیوم SoFi برای رسلمنیا امسال قرار دارد و نتایج و مروری بر Night 2 Live را برای شما به ارمغان می‌آورد، در این مورد، فقط چند قدمی رینگ. مگر اینکه آنجا نباشید، تنها راه برای گرفتن رسلمنیا روشن است طاووس (یا با پرداخت به ازای مشاهده سنتی). اگرچه Peacock یک ردیف رایگان دارد، اما نمی‌توانید رویداد WWE را از طریق آن تماشا کنید. شما به یک حساب Premium (5 دلار در ماه، با تبلیغات) یا Premium Plus Peacock (10 دلار در ماه، بدون تبلیغات) نیاز دارید. هر سطحی که انتخاب کنید، چند آگهی تبلیغاتی مرتبط با WWE در طول نمایش وجود خواهد داشت.

این سه نفر فردا صبح درد خواهند داشت و در حالی که همه در استادیوم بیدار نبودند، همانطور که مایکل کول می‌خواهد باور کنید، جمعیت فقط با ادامه بازی هیجان‌زده شدند. دو نقطه ای که عموم مردم کاملا دیوانه شدند، غواصی درو و بمباران شیمس توسط گانتر بود. بر سر درو… چیزهای واقعاً وحشیانه. خوشحالم که گانتر از این کار خودداری کرد، زیرا نمی‌دانم این عنوان برای شیمس یا درو چه کاری انجام می‌دهد. در نهایت، این اتفاق باید بیفتد، زیرا همه ما می خواهیم ببینیم که گانتر در صورت پیروزی، کودی را برای قهرمانی جهانی جهانی WWE به چالش می کشد.

بخوانید  وجود سیستم نبرد هک اند اسلش در New Dragon Age Dreadwolf اطلاعات فاش شد

تفاوت اندازه بین براک (در این مناطق به عنوان بورک لازر شناخته می شود) و اوموس خنده دار است زیرا هیولای متجسد به ندرت پسر کوچک اتاق است. در اینجا اینطور نیست، زیرا لزنر در رینگ توسط غول نیجریه‌ای به لرزه در می‌آید، تصاویری کاملاً خارق‌العاده ایجاد می‌کند. کاری که WWE اخیراً عاقلانه انجام داده است نشان می دهد که لزنر از درد مصون نیست و به نوبه خود، لزنر در فروش آفند بسیار خوب شده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برنده: Ronda Rousey و Shayna Baszler با ارسال

تحریریه مجله بازی یک گیمر