صداپیشه شخصیت آیدا در بازسازی Resident Evil 4 اکثر پست های صفحه اینستاگرام خود را حذف کرد.

طبیعی است که هر نظری درباره صداپیشه جدید آدا داشته باشیم در چارچوب ادب و احترام منتشر کنیم. نظر دادن در مورد یک شخصیت داستانی موضوع دیگری است، اما البته نباید یک بازیگر را به خاطر برآورده نکردن انتظاراتتان سرزنش کنید. گائو از اینکه برای این نقش انتخاب شده بود هیجان زده بود. اما می توان گفت او دیگر آن شور و هیجان را ندارد.

متأسفانه، پس از آن که برخی از طرفداران Resident Evil 4 Remake نظرات تنفر آمیزی برای آن ارائه کردند لیلی گائو، صداپیشه آیدا در بازی مذکور نوشت اکثر پست های اینستاگرام خود را پاک کرد. گائو که در فیلم رزیدنت اویل Raccoon City نیز بازی کرد، به جای آن جولیان اندرسون نسبت به Resident Evil او 2 صداگذاری انجام داده بود و استخدام شد. اما برخی از کاربران اینترنت از بازی او راضی نیستند.

صداپیشه کاراکتر ایدا وانگ در بازسازی Resident Evil 4 اکثر پست های صفحه اینستاگرام خود را به دلیل کامنت های نفرت انگیز مردم حذف کرده است.

در حالی که انتقاد سازنده می تواند مفید باشد، برخی از نظرات زیاده روی کردند و گائو را به خاطر خراب کردن بازی سرزنش کردند. برخی حتی از این حد فراتر رفتند و بازخورد منفی بیشتری ثبت کردند. به همین دلیل این بازیگر ابتدا قسمت نظرات صفحه اینستاگرام خود را بست تا مردم نتوانند نظر بگذارند. سپس تقریبا تمام پست های خود را در این شبکه اجتماعی حذف کرد و در زمان نگارش این مقاله تنها یک پست در این صفحه وجود دارد.

بخوانید  پخش تریلر انتشار بازی The Callisto Protocol