ناشر Finals به آینده این بازی خوشبین است


Nexon در گزارش مالی جدید خود اعلام کرد که بازی The Finals می تواند شروع یک سری باشد.

گزارش مالی جدید Nexon نشان داد که این شرکت امید زیادی به بازی شوتر The Finals دارد. این بازی تنها چند روز پس از انتشار به 10 میلیون بازیکن رسید و با وجود کاهش تعداد بازیکنان، همچنان یک اثر محبوب در بین کاربران باقی مانده است. نکسان در گزارش مالی خود به بازی فینال اشاره کرده و نسبت به آینده این مسابقه خوشبین است.

این شرکت در گزارش مالی خود از درآمد کمتر Finals نسبت به عناوین منتشر شده در سال 2024 صحبت کرد، اما ادعا کرد که این بازی منجر به “رونق سرگرمی” و پر کردن خلاء در صنعت بازی های ویدیویی خواهد شد.

Nexan درباره انتشار The Finals گفت: «The Finals همزمان با یک سری عناوین شناخته شده منتشر شد که بودجه زیادی داشتند. این بازی طی دو هفته پس از انتشار در تاریخ 17 دسامبر (8 آذر) بیش از 10 میلیون بار نصب شد و خود را در لیست 5 بازی محبوب پلتفرم استیم یافت. فینال نیز فراتر از انتظارات داخلی ما در دسامبر بود. »

یعنی نکسان گفت این بازی شانس خوبی برای سریال شدن دارد. حداکثر تعداد بازیکنان همزمان برای فینال ها به 242399 نفر رسید که با کاهش 30 نفری در ماه تقریباً 45000 کاربر را از دست داد. این ارقام تنها به یک پلتفرم مربوط می شوند و دستاورد خوبی به حساب می آیند. اخیراً فینال ها به دلیل اختلال در گیم پلی مورد انتقاد قرار گرفته اند، اما به طور کلی آینده روشن است.

بخوانید  PS5 Slim Bundle Includes Call Of Duty: Modern Warfare 3 For Free

The Finale هم اکنون بر روی پلی استیشن 5 در دسترس است، Xbox Series X Xbox Series S و PC را می توان تجربه کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر