بازی جدید Ori به بازیکنان گزارش می شود


نسخه دسترسی زودهنگام No Rest for the Wicked برای رایانه شخصی با تاخیر مواجه شد.

Moon Studio دو بازی جذاب به سبک Metroidvania با Ori and the Blind Forest و Ori and the Will of the Wisps را برای بازیکنان به ارمغان آورده است، اما این استودیوی مستقل مسیر متفاوتی را برای پروژه بعدی خود در پیش گرفته است. No Rest for the Wicked بازی اکشن فانتزی و نقش آفرینی جدید این استودیو است که در مراسم The Game Awards معرفی شد. نسخه دسترسی زودهنگام این بازی که در ابتدای سال عرضه می شود سال 2024 برای رایانه های شخصی برنامه ریزی شده بود، اما اکنون به نظر می رسد که بازیکنان باید کمی بیشتر برای این بازی ویدیویی صبر کنند.

Tic-Toe Interactive، شرکت مادر Private Division که ناشر No Rest for the Wicked است، در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد که نسخه دسترسی زودهنگام این بازی در سه ماهه دوم سال 2024 منتشر خواهد شد، به این معنی که با سه ماه تاخیر انجام شد. تاریخ دقیق انتشار بازی مشخص نیست، اما با توجه به اینکه جزئیات بیشتری در تاریخ 11 مارس اعلام خواهد شد، احتمالاً شاهد اخباری در مورد تاریخ انتشار و دلیل تاخیر آن خواهیم بود.

نسخه دسترسی زودهنگام No Rest for the Wicked برای رایانه های شخصی منتشر می شود و با انتشار نسخه کامل، بازی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. ما نیز ایکس باکس سری اس خواهیم بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  چگونه جعبه رمز و راز Stardew Valley را بدست آوریم و چه چیزی داخل آن است