معرفی مهارت های مخفی کاری جیکوب بویر و داستان پس زمینه در تریلر Redfall

Jacob Boyer یک پیمانکار نظامی خصوصی است که برای ماموریتی به شهر جزیره ای Redfall فرستاده می شود، اما در حین کار مورد حمله خون آشام ها قرار می گیرد. اعضای تیم جیکوب در این حمله سلاخی می شوند. پس از بیدار شدن، او متوجه یک چشم جدید مرموز و یک کلاغ عجیب می شود که مدام او را تعقیب می کند. به عنوان یک مامور سابق نیروهای ویژه، جیکوب در مخفی کاری بسیار خوب است و می تواند به طور موقت نامرئی شود.

بازی Redfall در تاریخ 12 می (2 مه) برای Xbox Series X Xbox Series S و PC برنامه ریزی شده است. این بازی در روز اول انتشار در اختیار کاربران Game Pass قرار خواهد گرفت. به تازگی ویدیویی منتشر شده است که در آن نبردهای شدید با روک، خون آشام فوق العاده قدرتمند بازی Redfall استودیوی Arkane منتشر شده است.

ژاکوب بویر یک پیمانکار نظامی خصوصی است که پس از شکست در یک ماموریت، خود را در شهر ردفال گرفتار می‌بیند و قدرت‌های ناگفته‌ای نصیبش می‌شود.

دانلود فیلم آپارات

Redfall به بازیکنان این امکان را می دهد که کنترل یکی از 4 شخصیت قابل انتخاب را در ماه آینده در دست بگیرند. هفته گذشته استودیو آرکین تریلری منتشر کرد که در آن لیلا الیسون و توانایی این شخصیت در حرکت دادن اشیا را به نمایش می گذاشت. حال در میان آخرین اخبار بازی، با خبر شدیم که تریلر جدیدی با محوریت شخصیت جیکوب بویر به اشتراک گذاشته شده است. این تریلر پیشینه و قدرت های منحصر به فرد این شخصیت را به نمایش می گذارد.

بخوانید  Lost، Prison Break و این 12 نمایش دیگر دیزنی به نتفلیکس می آیند
تحریریه مجله بازی یک گیمر