معرفی سری های جانبی برای طرفداران Westworld

خلاصه داستان: آینه سیاه یک مجموعه گلچین است که به ناراحتی جمعی ما از دنیای مدرن اشاره می کند. هر یک از بخش‌های آن داستانی تند و پرتعلیق را روایت می‌کند که حول محورهای ترس از فناوری در دوران معاصر می‌چرخد.


خلاصه داستان: مجموعه انسان ها در زمان حال موازی می گذرد. جایی که آخرین ابزار مورد نیاز برای هر خانه پرمشغله ای، مصنوعی است. Synth یک مینیون رباتیک بسیار پیشرفته است که شباهت خیره کننده و البته وحشتناکی به همتای زنده خود دارد. خانواده‌ای که در حومه شهر زندگی می‌کنند، یک سینت بازسازی‌شده می‌خرند، به این امید که روش زندگی خود را تغییر دهند. اما خیلی سریع متوجه می شوند که زندگی با ماشین عواقب زیادی دارد، البته ترسناک.


جبهه خوب، اگرچه چیز زیادی در مورد فلین نمی‌دانند و به او اهمیت نمی‌دهند، اما به او کمک می‌کنند تا در برابر شیطان بایستد. از سوی دیگر، جبهه شیطان از هر وسیله ای استفاده می کند، هر کسی را استخدام می کند، هر مقدار پول لازم را برای نابودی فلین و خویشاوندانش خرج می کند. حال باید ببینیم فلین و اطرافیانش در این شرایط بحرانی چه می کنند و چه عواقبی برای فلین در این فضای VR دارد. اگر به این نوع سریال های علمی تخیلی علاقه دارید، حتما سریال های زیر را به لیست تماشای خود اضافه کنید.


سری شبیه به سری های جانبی

در ابتدا ممکن است داستان اصلی و اتفاقاتی که رخ می دهد را درک نکنید. اما داستان به قدری جذاب پیش می رود که شما را در خود فرو می برد و مدام با خود می گویید «یک قسمت دیگر». سردرگمی که سریال Peripheral در شما ایجاد می‌کند، آن سردرگمی نیست که از آن خسته شوید و در نیمه راه داستان را رها کنید. برعکس، یکی از مواردی است که دوست دارید همیشه آن را پیش ببرید تا اصل داستان را درک کنید. خلق این سریال توسط اسکات بی اسمیت و تاریخچه آن بر اساس رمانی به همین نام نوشته شده است. رمانی که در سال ۲۰۱۴ توسط ویلیام گیبسون منتشر شد.

بخوانید  شیگرو میاموتو می‌گوید، فیلم سوپر ماریو یک خر کنگ دوباره تصور شده را نشان می‌دهد

جالب است بدانید که مراحل ساخت این مجموعه از اواسط سال 2018 آغاز شد، اما مانند هر پروژه مشابه دیگری، با توجه به مشکلات و کندی روند تولید، ادامه یافت تا نسخه نهایی در پایان به دست ما برسد. 2022. خوشبختانه فصل دوم آن نیز تایید شده و در حال تولید است. در غیر این صورت، مطمئناً نمی توانستیم یک سریال علمی تخیلی خوب دیگر را از دست بدهیم. کلویی گریس مورتز در نقش شخصیت اصلی فلین فیشر، گری کار در نقش ویلف راتن، جک رینور در نقش برتون فیشر، جی جی فیلد در نقش لیو زوباگ و غیره بازی می‌کنند.

سریال Peripheral یک مجموعه علمی تخیلی جدید از سرویس استریم آمازون است که نشان می دهد آینده درهای خود را به روی زندگی ما باز کرده است. با یک گیمر همراه باشید.

توبی کبل در فصل اول Black Mirror

سری آینه سیاه

آینه سیاه

  • بازیگران: دانیل لاپین، بئاتریس روبرتسو و آرون پاول
  • سال ساخت: 2011
  • جنسیت: درام، رازآلود و علمی تخیلی

چند وقت پیش گفته شد که پخش سریال Westworld متوقف شده و خبری از فصل جدید نیست; رویدادی که تعداد زیادی از طرفداران را ناامید کرد (اگرچه بسیاری قبلاً از تصادف عجیب و عدم جذابیت ناامید شده بودند). اما چیزی برای ترس وجود ندارد. چرا که سازندگان این سریال یعنی لیزا جوی و جاناتان نولان دست به کار شدند و سریال دیگری را به تلویزیون آوردند که کم ندارد. The Peripheral، مجموعه جدیدی از این دو هنرمند خلاق، به آرامی آغاز می شود و به ما اجازه می دهد شخصیت ها و داستان کلی را بشناسیم.

خلاصه داستان: یک کارمند بدشانس سازمان ملل متوجه می شود که آژانسی که برای آن کار می کند دروازه ای به ابعاد موازی پنهان می کند. مورد بعدی در جنگ سرد با همین ابعاد است. بعدی که در آن همتای او به عنوان یک جاسوس برتر دیده می شود. با گذشت زمان و به لطف جاسوسان هر دو طرف، جنگ کم کم داغ و شدیدتر می شود.

کلویی گریس مورتز با گری کار در لندن در سریال The Peripheral

درست است که فلین در ابتدا عواقب آن را درک نمی کند، اما به سرعت متوجه می شود که این سیستم بسیار بیشتر از یک بازی ویدیویی است. او متوجه می شود که در این فضای به اصطلاح بازی همه چیز را کاملاً احساس می کند، می تواند فکر کند، تصمیم بگیرد و کارها را هر طور که می خواهد انجام دهد. بدون هیچ محدودیت خاصی در همان ابتدا، فلین یک رویداد خاص را مشاهده می کند که همه چیز را تغییر می دهد. به عبارت دیگر چیزی را می بیند که نباید می دید. به همین دلیل افرادی را به دنبال خود و خانواده اش می فرستد تا به هر نحو ممکن آنها را نابود کنند. مانند هر درگیری دیگری، در یک طرف خیر و در طرف دیگر شر وجود دارد.

شخصیت های اصلی سریال انسان ها

سری انسانی

انسان

  • بازیگران: امیلی بارینگتون، روث بردلی و جما چان
  • سال ساخت: 2015
  • جنسیت: درام و علمی تخیلی

او در مغازه ای کار می کند که کارش چاپ سه بعدی سفارش های ارسال شده به آنها است. آنقدر کارش را خوب انجام داد که کارمند اصلی آن شد. او که به نوعی در زندگی روزمره گیر کرده و هر روز کارهای تکراری انجام می دهد، تنها یک راه برای دور شدن از این فضا و لذت بردن از زندگی محدود خود دارد؛ این چیزی نیست جز انجام بازی های ویدئویی پیشرفته (چیزی شبیه VR). او آنقدر در این بازی ها حرفه ای است که حیثیت فرشته ناجی برادرش را دارد. زیرا هر زمان که در یک مرحله یا کلاس گیر کند، می تواند از آن عبور کند و به لطف فلین نمره های بالاتری بگیرد.

منتقدانی که The Peripheral را تماشا کردند، نقدهای خوبی به آن دادند و آن را تحسین کردند. هر چند از یک مشکل انتقاد کردند. آنها فکر می کردند این سریال با چشم انداز علمی تخیلی خود روایتی جذاب و جذاب ارائه می دهد. اما تمرکز آن بر ایده های بزرگش به قیمت از دست دادن شخصیت ها یا انسجام روایی تمام می شود. حالا جدا از این همه صحبت، داستان نمایش بهتر از هر چیز دیگری است. فیلم پیرامون زن جوانی به نام فلین فیشر است که در شهر کوچکی در آپالاشیا گیر کرده است.

حرفه ای بودن و سرعت توسعه آنها سر و صدای زیادی ایجاد کرد که یک شرکت خاص برای Flynn یک سیستم بازی ویدیویی جدید را برای آزمایش فرستاد. سیستمی که سورپرایزهای زیادی برای او در نظر گرفته است. این سیستم تمام رویاهای این دختر جوان را برای یافتن هدف، ارتباط عاشقانه و رویدادهای پر زرق و برق محقق می کند. آن هم به شکل چیزی که به نظر می رسد فقط یک بازی ویدیویی باشد. اما او هنوز متوجه عواقب این سیستم و آزمایشات آن نشده است. به نظر می رسد استفاده از این وسیله نه تنها خود و سلامت جسمی اش را به خطر می اندازد، بلکه خانواده و عزیزانش را نیز به خطر می اندازد.

کلویی گریس مورتز در نقش فلین فیشر در فیلم The Peripheral

جی کی سیمونز در فصل اول سریال Counterpart

سریال همولوگ

همتا

  • بازیگران: جی کی سیمونز، اولیویا ویلیامز و هری لوید
  • سال ساخت: 2017
  • جنسیت: درام، ترسناک و علمی تخیلی

کلویی گریس مورتز با چهره ای خون آلود و زخمی در سریال The Peripheral

تحریریه مجله بازی یک گیمر