مسیر ارن جیگر از حمله به تایتان تا فورتنایت در فصل دوم فصل چهارم

یکی از بزرگترین تغییرات نقشه در فصل 2، معرفی یک ایستگاه شهری با نور نئون به نام Mega City است. خارج از این مکان ظاهراً الهام گرفته از سایبرپانک، تعدادی بیوم جدید از جمله Steamy Springs، Drift Ridge و Kenjutsu Crossing در فصل دوم فصل 4 به Fortnite اضافه شدند.

دانلود فیلم آپارات

فصل 2 فورتنایت به تازگی در دسترس بازیکنان قرار گرفت و تغییرات نقشه، وسایل نقلیه جدید، مکانیک حرکت، پوسته Eren Yeager از سری Attack On Titan و موارد دیگر را به همراه داشت.

فصل دوم با یک Battle Pass جدید عرضه می‌شود که می‌توان آن را بلافاصله برای داشتن پوسته سفارشی Renzo the Destroyer خریداری کرد. در حالی که لباس های Thunder و Highwire نیز با تهیه Battle Pass در اختیار کاربران قرار می گیرد. بازیکنان همچنین می توانند به پوسته Eren Jaeger از سری Attack on Titan دسترسی داشته باشند.

پوسته Eren Yeager در فصل دوم فصل چهارم Fortnite

فصل دوم از فصل چهارم بازی Fortnite Battle Royale پوسته Eren Jaeger از سری Attack On Titan را اضافه می کند.

مکانیک های واقعیت افزوده جدید در فصل دوم فصل چهارم اضافه خواهد شد که 7 مورد از جمله اسلاید مهمات، بازیافت تفنگ ساچمه ای و پایان ارزشمند بلافاصله در دسترس خواهند بود.

فصل دوم از فصل چهارم مکانیک های ناوبری جدید را به بازی می آورد.بازیکنان می توانند با استفاده از تجهیزات حرکتی همه جانبه از مجموعه Attack on Titan در اطراف شهر مگا با سرعت بالا حرکت کنند. همچنین امکان پرش روی ریل برای سفر سریع یا استفاده از دوچرخه Rogue و Nitro Drifter وجود دارد.

بخوانید  احتمال رونمایی از بازی جدید Persona در آینده نزدیک
تحریریه مجله بازی یک گیمر