احتمال رونمایی از بازی جدید Persona در آینده نزدیک

یک گزارش جدید ادعا می کند که این شرکت Atlus به زودی از بازی جدیدی از سری Persona رونمایی خواهد کرد.

همانطور که گزارش های جدید نشان می دهد، در آینده ای نزدیک می توانیم شاهد رونمایی از جدیدترین بازی از سری Persona باشیم. اگر گزارش های منتشر شده تاکنون درست باشد، این بازی جدید Persona 6 نیست، بلکه پنجمین قسمت از این سری است. شایعه رونمایی از بازی جدید Persona به هفته آخر ماه می 2023 برمی گردد. وقتی مشخص شد که Atlus وب سایتی را با نام P5T.JP ثبت کرده است. در آن زمان، Atlus هیچ اطلاعاتی را در وب سایت منتشر نکرد و طرفداران را به حدس و گمان در مورد آن واداشت.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

سپس Atlus حدود دو روز پیش دامنه مذکور را به‌روزرسانی کرد و باعث شد تا دور جدیدی از گمانه‌زنی‌ها در میان طرفداران Persona ایجاد شود. با توجه به اینکه دو رویداد Summer Games و Xbox Showcase به ترتیب برای این هفته و هفته آینده برنامه ریزی شده است، طرفداران انتظار دارند که رونمایی از بازی جدید Persona به زودی اتفاق بیفتد.

به گزارش رسانه Persona Central، Atlus پیش از معرفی بازی های Persona در گذشته وب سایت خود را به روز کرده است و بر این اساس احتمال معرفی یک بازی جدید بسیار بالا خواهد بود. با توجه به روند به روز رسانی دامنه و فاصله زمانی تا رونمایی از بازی جدید Persona، بسیاری بر این باورند که بازی جدید تا یک هفته آینده معرفی خواهد شد.

بخوانید  تریلر بازی Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Serpents یک بتل رویال بسیار متفاوت را به نمایش می گذارد.
تحریریه مجله بازی یک گیمر