زندگی انسان روی ماه: حقایق، شگفتی ها و هر آنچه که باید بدانید

به دلیل چرخش آهسته ماه، هر روز قمری حدود 14 روز زمینی طول می کشد و دمای هوا روزانه حدود 123 درجه سانتیگراد است. در حالی که شب های ماه، با دمای حدود منفی 233 درجه سانتیگراد، به اندازه 14 شب زمینی طول می کشد. از آنجا که ماه در تماس فانی با زمین است، یک طرف همیشه رو به ما است. اگر ساکنان آینده ماه بخواهند در این نیمه پنهان زندگی کنند، هرگز زمین را در آسمان نخواهند دید.

کارشناسان مالی می گویند که قیمت وام مسکن در ماه پس از ساخت اولین خانه های ماه به طور قابل توجهی از 62 میلیون دلار به 52 میلیون دلار کاهش می یابد، زیرا دانش به دست آمده در مورد نحوه ساخت خانه ها و نحوه ساخت آنها زندگی می کنند. البته فرود بر روی ماه بسیار ارزان است زیرا در حال حاضر هیچ چیزی در آن وجود ندارد. طبق برآوردهای اخیر، قیمت زمین در ماه حدود 20 دلار است.

مشکلات زندگی در ماه

بسیاری از مردم دوست دارند به ماه سفر کنند، اما این سفر هزینه های قابل توجهی دارد، به خصوص اگر می خواهید خانه ای روی ماه داشته باشید.

زمانی که فضانوردان آپولو از ماه بازگشتند، گرد و غبار چسبیده به لباس هایشان باعث گلودرد و آبریزش چشم ها شد. گرد و غبار ماه از ذرات تیز، کوچک و ساینده تشکیل شده و برای انسان سمی است. مانند هریسون اشمیت فضانوردان ناسا در ماموریت آپولو 17 علائم “تب یونجه قمری” را در تمام 12 نفری که روی ماه راه می رفتند، توصیف کردند. از عطسه گرفته تا گرفتگی بینی، در برخی موارد روزها طول کشید تا این علائم از بین رفت.

بخوانید  ۵ انیمه جذاب که باید مانگای فارسی آن‌ها را بخوانید + لینک خرید

به گزارش وب سایت مانی، کارشناسان مالی تمامی جنبه های مالی ساخت خانه و زندگی در کره ماه اعم از هزینه های انرژی و هزینه های غذا را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده اند و دقیق ترین ایده را از هزینه خانه دار شدن و زندگی در کره ماه محاسبه کرده اند. ماه. . بر اساس برآوردهای آنها، وام مسکن ماهانه برای خریدار حدود 326000 دلار در ماه به مدت 25 سال هزینه خواهد داشت که هزینه کل وام را به بیش از 62 میلیون دلار می رساند.

هزینه های زندگی ماهانه

جو ماه هیچ حفاظتی در برابر شهاب سنگ ها و تشعشعات فضایی ندارد. نوسانات دما در طول ماه نیز بسیار زیاد است و از منفی 248 تا مثبت 123 درجه سانتیگراد متغیر است. تنفس در ماه نیز اساساً ممکن نیست. چون چیزی برای فرستادن به ریه ها وجود ندارد.

و همانطور که می دانید، پرورش غذا در فضا با کاشت یک باغ سبزیجات در حیاط خلوت خودمان بسیار متفاوت است. قبل از اینکه بتوانیم روی ماه زندگی کنیم، باید مشکلات رشد غذا در فضا را حل کنیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر