دانلود بازی پابجی موبایل PUBG Mobile کامپیوتر | 1gamer

در این راستا مجله خبری یک گیمر‌های خریداری‌شده و سایر امکانات بازی‌های مختلف، در کوتاه‌ترین زمان به‌دست کاربران رسانده می‌شود. سیستم هدایت شخصیت‌های درون بازی به خوبی طراحی شده‌اند و تقریباً حرکاتی روان را به گیمر ارائه می‌دهند. بسته به پردازنده و کشش سخت افزار گوشی‌تان خواهید توانست تا میزان گرافیک بازی را کم و زیاد کنید. پابجی برای اجرای بدون مشکل به یک دستگاه با حداقل رم 2 گیگابایت نیاز دارد؛ درصورتی که دستگاه شما از سخت افزار مناسبی برای اجرای آن برخوردار نیست، میتوانید از نسخه بهینه سازی شده پابجی برای دستگاه های ضعیف با نام PUBG MOBILE LITE استفاده کنید.

موبایل PUBG UC یوسی پابجی

طبق اطلاعات موسسه تحقیقاتی Sensor Tower بازی PUBG Mobile در سال گذشته تنها 2.7 میلیارد دلار درآمدزایی داشته است. همانطور که گفتیم پابجی موبایل مانند بازی های کالاف دیوتی موبایل و فورتنایت یک بازی به سبک بقا اکشن است. بازی به این صورت می باشد که 100 بازیکن آنلاین که شما هم جزء آن ها هستید.

خرید رویال پس پلاس پابجی موبایل+۱۲۰ یوسی هدیه

همانطور که احتمالا می‌دانید و در جستجوهای خود در گوگل پلی متوجه آن شده‌اید، نسخه‌ی کره‌ای بازی پابجی موبایل به طور مستقیم از طریق گوگل پلی قابل دریافت نیست. کمپانی Krafton که وظیفه‌ی توسعه و نشر نسخه‌ی ژاپنی – کره‌ای بازی پابجی موبایل را برعهده داشته، پس از به پایان رسیدن مراحل ساخت این بازی، آن را به طور اختصاصی از طریق گوگل پلی کشورهای ژاپن و کره در دسترس پلیرهای این دو کشور قرار داد. در دانلود بازی پابجی موبایل، نسخه‌ی اختصاصی بازی پابجی برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS را داریم که شاید در ابتدا با محتویات بسیار کم و محدود خودش در روزها اول خیلی‌ها را ناامید کرده بود. اما به مرور زمان شاهد بودیم که استودیوی پابجی به طور جدی و طولانی مدت از این بازی پشتیبانی کرد و بسته‌های الحاقی بسیاری را برای بازی پابجی موبایل منتشر کرد. هر یک از این بسته‌های الحاقی محتوای جدیدی را به بازی اضافه می‌کردند که از جمله آن‌ها می‌توان به نقشه‌های جدید، تجهیزات و سلاح‌های جدید و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

بخوانید  همه چیز درباره بازی های کالاف دیوتی؛ از ابتدا تا کنون

http://badorclothesworkshop.ir

همانطور که پیش‌تر گفتیم تنظیمات حساسیت پابجی مهم‌ترین بخش است و ارزش این را دارد که وقت بیشتری برای آن بگذارید. این بخش میزان حساسیت در مواقع شلیک کردن و موارد این چنینی که اصل بازی پابجی هستند را تعیین می‌کند. بنابراین اگر بازیکن حرفه‌ای هستید یا می‌خواهید این عنوان را بدست آورید از این بخش غافل نشوید.

  • این بازی رونوشت ویژه پی سی را نیز در اختیار دارد ولی به خاطر ضعیف بودن پردازنده گوشی موبایل در مقایسه با پی سی، طبیعی است که گرافیک آن کمتر باشد.
  • پابجی موبایل عنوانی است که سازندگان آن را کاملا بهینه و بر اساس قابلیت‌ها و توانایی‌های گوشی‌های هوشمند اندرویدی توسعه داده‌اند.
  • این بازی با گرافیک بالا سعی در ساخت صحنه‌های جنگی دارد که به واقعیت نزدیک باشد و شما را در استرس مربوط به جنگ قرار دهد.
  • همچنین بروزرسانی پابجی و آپدیت پابجی موبایل با لینک مستقیم از بی روید به همین صفحه مراجعه کنید.
  • PUBG یک بازی آنلاین و در سبک بازی های بتل رویال بوده که متقاضیان این بازی به بیش از میلیون ها نفر رسیده است.

اگر این گزینه را غیر فعال نکنید، ممکن است تنظیمات گرافیک شما دوباره به حالت قبل بازگردد. بالاترین میزان تنظمیات این بخش را انتخاب کنید تا بازی در روان‌ترین حالت ممکن اجرا شود. Tencent به تازگی اعلام کرده است که تعداد دفعات دانلود بازی PUGB Mobile در سراسر جهان از مرز 1 میلیارد نفر را رد کرده است. البته این رقم شامل سرزمین چین و تعداد دفعات دانلود آن نسخه چینی نمی‌شود.

بخوانید  اطلاعات داغ کالاف دیوتی وارزون موبایل؛ بزرگ‌ترین نبرد بتل رویال مجله بازار | 1gamer

دیگر نسخه‌های پابجی؛ کره و لایت