مانند بسیاری از بازی‌ها، Star Wars Outlaws Physical Edition برای دانلود نیاز به اتصال اینترنت دارد

پیش‌سفارش‌های بازی Star Wars Outlaws یوبی‌سافت این هفته آغاز شد و بسیاری از جزئیات جدید در مورد انتشار این بازی فاش شد، از جمله این واقعیت که این عنوان تک‌نفره برای دانلود به اتصال اینترنت نیاز دارد، حتی اگر نسخه فیزیکی آن را خریداری کنید. کپی بازی

همانطور که توسط Video Games Chronicle انتخاب شده است، جلد هنری Star Wars Outlaws شامل پیام “برای نصب بازی به اینترنت نیاز است.” این روش برای بازی‌های فیزیکی این روزها غیرمعمول نیست، زیرا عنوان قبلی یوبی‌سافت، Avatar: Frontiers of Pandora نیز دارای نیازی مشابه و همچنین عناوین اصلی توسعه‌دهندگان دیگر مانند Hogwarts Legacy است.

در حال پخش: تریلر رسمی فیلم Star Wars Outlaws: Star Wars Outlaws:

به احتمال زیاد دانلود مورد نیاز یک پچ یک روزه است، همانطور که در مورد Frontiers of Pandora بود. همچنین شایان ذکر است که اخطار به این معنی نیست که برای انجام بازی به اتصال اینترنتی فعال نیاز است.

Star Wars Outlaws یک بازی اکشن-ماجراجویی جهان باز از شرکت یوبی سافت است که یک دزد حیله گر را دنبال می کند که او در صفوف دنیای اموات کهکشانی بالا می رود. در حالی که حواس امپراتوری به دلیل افزایش فعالیت شورشیان بین رویدادهای امپراتوری ضربه می زند و بازگشت جدی، منحرف می شود، دنیای اموات در میان هرج و مرج رشد می کند.

Ubisoft این هفته فاش کرد که Star Wars Outlaws در 30 آگوست امسال با یک دوره دسترسی زودهنگام کوتاه برای نسخه‌های منتخب بازی عرضه می‌شود. بازیکنان می توانند از 27 آگوست بازی Star Wars Outlaws را شروع کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر