بازیگر پسر جهنمی به فیلم Levon's Trade با بازی جیسون استاتهام پیوست

گروه بازیگران Levon's Trade به کارگردانی دیوید آیر با اضافه شدن مایکل پنا، دیوید هاربر، جیسون فلمینگ و آلیانا ریواس گسترش می یابد.

این را در اخبار سینما و تلویزیون فهمیدیم مایکل پنابازیگر فیلم مرد مورچه ای دیوید هاربربازیگر فیلم پسر جهنمی جیسون فلمینگ، بازیگر فیلم نقطه جوش (نقطه جوش) و آلیانا ریواسبازیگر Harvest به جیسون استاتهام در Levon's Trade پیوست. nاومی گونزالس، امت اسکنلون، حوا مائورو، ماکسیمیلیان اوسینسکی، کریستینا پولی، آندری کامینسکی و عیسی می آید در این فیلم هم بازی می کنند.

Levon's Trade ماجراهای Levon Kidd با بازی Jason Statham را دنبال می کند که حرفه خود را رها می کند و به عنوان یک کارگر ساختمانی کار می کند تا در یک زندگی ساده پدر خوبی برای دخترش باشد. اما هنگامی که دختر نوجوان رئیسش، جنی، ناپدید می شود، لئون باید از مهارت هایی استفاده کند که او را در دنیای عملیات های ویژه به شهرت رساند. این تلاش لئون را به یک توطئه جنایتکارانه شوم سوق می دهد.

سیلوستر استالونه او سابقه نگارش فیلمنامه فیلم Rambo: Last Blood را دارد و به عنوان نویسنده فیلم Levon's Trade که بر اساس رمان این نویسنده ساخته شده است، فعالیت می کند. چاک دیکسون ساخته خواهد شد. این رمان اولین کتاب از یک مجموعه 10 جلدی است که در ابتدا برای اقتباس تلویزیونی در نظر گرفته شده است. دیوید آیر و کریس لانگ تهیه کنندگان این فیلم هستند که در تاریخ 28 ژانویه 1403 (17 ژانویه 2025) اکران خواهد شد.

بخوانید  Square Enix به ساخت بازی های انحصاری برای پلی استیشن ادامه خواهد داد

تحریریه مجله بازی یک گیمر