یوبی سافت جزئیات جدیدی از جهان، شخصیت ها و اتحادیه های قانون شکنان جنگ ستارگان را فاش می کند

یوبی سافت تریلر جدیدی از بازی اکشن ماجراجویی آینده خود یعنی Star Wars Outlaws منتشر کرد، پس از اینکه اعلام کرد این بازی در 30 آگوست سال جاری منتشر خواهد شد. در ویدیوی تکمیلی، نوید خاوری کارگردان روایت جزئیات آنچه در تریلر نشان داده شده است. این چیزی است که ما یاد گرفتیم.

تریلر با جلسه ای با برخی از بزرگترین سندیکاهای جنایی در دنیای جنگ ستارگان آغاز می شود و تایید می کند که کدام یک در بازی حضور خواهند داشت. ، که به عنوان شرکت جنایی دارث ماول در Solo: A Star Wars Story، The Pyke Syndicate معرفی شد که اولین بار در مجموعه تلویزیونی انیمیشن Clone Wars ظاهر شد. سریال و قبیله Ashiga که به طور خاص برای یاغیان جنگ ستارگان ساخته شده است.

در حال پخش: تریلر رسمی فیلم Star Wars Outlaws: Star Wars Outlaws:

در طول بازی، بازیکن می‌تواند با اتحادیه‌های مختلف اتحاد برقرار کند و آن‌ها را بشکند، این انتخاب‌ها بر پیشرفت بازی تأثیر می‌گذارند. اگر در امتیازات خوب یک اتحادیه باشید، می‌تواند شغل‌های پردرآمدی را به شما ارائه دهد و در عین حال مخالفت کنید. با او می تواند شما را هدف قرار دهد. روابط اتحادیه همچنین می تواند بر فروشندگان و حتی مناطقی که در طول بازی به آنها دسترسی دارید تأثیر بگذارد.

در این تریلر، خاوری همچنین اطلاعات بیشتری در مورد پیشینه قهرمان داستان، کی وس، بزرگ شدن به عنوان یک دزد در خیابان‌های Canto Bight، مقصد بازی مجلل معرفی شده برای The Last Jedi، نشان می‌دهد. سندیکای جنایی اسلیرو، Zerek Besh، همچنین در Canto Bight مستقر است، که بینش هایی را در مورد اینکه چگونه Vess ممکن است در سمت اشتباه قرار گرفته باشد، می دهد.

همچنین شکارچی معروف ویل که توسط اسلیرو در مسیر وس قرار می گیرد در جریان حوادث Outlaw نمایش داده می شود. علیرغم اینکه ویل یک “دشمن سرسخت” برای وس ​​است، در تریلر نشان داده می شود که برای مهارت ها و شهرت قهرمان داستان احترام قائل است. ما همچنین با Jaylen، یکی از مربیان وس، و کسی که او را تشویق می‌کند تا دزدی جاه‌طلبانه‌اش را برای سرقت از عمارت با امنیت بالا اسلیرو برنامه‌ریزی کند، آشنا می‌شویم.

بخوانید  تریلر و نسخه بتا جدید Xdefiant را معرفی کرد

به غیر از این بازیگران اصلی، خاوری فاش می‌کند که بخشی از بازی به وس نیاز دارد که قانون شکنان دیگری را برای کمک به او در این دزدی استخدام کند و می‌گوید که وس به تنهایی نمی‌تواند موفق شود. در حالی که هیچ یک از این شخصیت های قابل جذب نامی ندارند، اشاره می شود که می توان آنها را در تریلر داستان به تصویر کشید. در طول رویدادهای Outlaws، وس حتی این شانس را خواهد داشت که با ارباب جنایتکار بدنام Jabba the Hutt در اتاق سلطنتی نمادین خود در Tatooine ملاقات کند.

یوبی‌سافت این هفته پیش‌فروش بازی Star Wars Outlaws را پیش از انتشار بازی در 30 آگوست آغاز کرد. بازیکنانی که نسخه‌های خاصی از بازی را پیش‌سفارش می‌کنند، می‌توانند سه روز زودتر، یعنی در 27 آگوست، بازی را شروع کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر