مارول برای خرید فیلمنامه انتقام جویان دزدیده شده ساموئل ال جکسون جلسه ای جعلی برگزار می کند



در مصاحبه اخیر میزگرد با سرگرمی هفتگیساموئل ال جکسون در مورد پروتکل‌های امنیتی افزایش یافته استودیو مارول پس از دزدیده شدن متن واترمارک او برای The Avengers از دفاتر تولید صحبت کرده است.

جکسون فاش کرد که استودیو مارول تمام تلاش خود را برای محافظت از مالکیت معنوی خود انجام داده است، از جمله سرنگونی پهپادهایی که سعی در گرفتن عکس‌ها و فیلم‌های غیرمجاز داشتند. جکسون گفت: «آنها یکی را شلیک کردند. “و آنها به دنبال یکی به آنجا رفتند. او را پیدا کردند و بله، او را گرفتند.”

جکسون افزود: «نمونه های بدتر از این هم وجود دارد. به یاد می‌آورم زمانی که آماده ساختن فیلم Avengers بودیم، شخصی نسخه‌ای از فیلمنامه Avengers را با واترمارک من روی آن چاپ کرد و آن را برای فروش آنلاین گذاشت. من در کانادا فیلمبرداری می‌کردم و مارول به کانادا آمد. در دفتر تولید چاپ شد. آنها متوجه شدند که او کیست، آن شخص استعفا داد، کشور را ترک کرد، آنها یک خرید جعلی برای فیلمنامه تنظیم کردند، آن شخص ظاهر نشد. C دیوانه بود.

امیلیا کلارک، همبازی جکسون در سریال تهاجم مخفی مارول، نیز تجربیات خود را با اسپویلرها در زمان حضورش در بازی تاج و تخت به اشتراک گذاشت. کلارک اقدامات پیشرفته حفاظت از اسپویلر مارول را ستود و اشاره کرد که بازی تاج و تخت از اقدامات امنیتی استودیو الهام گرفته است.

“من به شما می گویم، اکنون خیلی راحت تر است، زیرا هر بار که مطرح می شود یا مردم می خواهند بپرسند، شما دقیقاً مانند “مرد، مارول” هستید. کلارک گفت: من نمی توانم چیزی بگویم. این همان چیزی بود که من بارها و بارها می گفتم.»

بخوانید  فیلم Thunderbolts با تغییر یکی دیگر از بازیگران خود مواجه شد

Secret Invasion در حال حاضر برای پخش در دیزنی پلاس در دسترس است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر