لنس ردیک به سری دیزنی + پرسی جکسون می پیوندد

Percy Jackson and the Olympians برای اولین بار در سال 2024 برنامه ریزی شده است و فصل اول آن شامل هشت قسمت است.

لنس ردیک (رزیدنت اویل، سیم) و توبی استفنز (گمشده در فضا، بادبان های سیاه) به اقتباس سریالی دیزنی پلاس از کتاب های محبوب پرسی جکسون پیوستند. تنوع اولین کسی بود که گزارش داد

بازیگران ویرجینیا کول، گلین تورمن، جیسون مانتزوکاس، مگان مولالی و تیم شارپ و همچنین دیور گودجان، اولیوا مورتون، چارلی بوشنل، آدام کوپلند، سوزان کرایر، جسیکا پارکر کندی، لین مانوئل میراندا، تیموتی اوموند و جی دوپلاس.

در سال 2020، ریک ریوردان، نویسنده، اعلام کرد که در حال کار برای کمک به توسعه این سریال است و استینبرگ (بادبان‌های سیاه) به عنوان خلبان و جیمز بابین (انجمن مرموز بندیکت) کارگردانی می‌کنند. واکر اسکوبل (پروژه آدام) در نقش پرسی نیمه خدای جوان، آریان سیمهادری (از دوجین ارزانتر) نقش گروور و لی ساوا جفریس (جانور) نقش آنابث را بازی خواهند کرد.

در ماه دسامبر، اعلام شد که ردیک قرار است نقش خود را در نقش شارون در فرانچایز جان ویک برای اسپین آف به کارگردانی Ana de Armas، بالرین، بازی کند. د آرماس در بالرین نقش یک قاتل جوان را بازی می کند که به دنبال انتقام از کسانی است که خانواده اش را کشته اند. John Wick 4 در مارس 2023 منتشر می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  رونمایی یوبیسافت از تاریخ انتشار بازی Skull and Bones

رمان پرسی جکسون و المپیک‌ها» داستان فوق‌العاده یک نیمه خدای 12 ساله مدرن به نام پرسی جکسون را روایت می‌کند که به تازگی با قدرت‌های فراطبیعی جدید خود کنار آمده است، زمانی که خدای آسمان زئوس او را متهم به دزدیدن فلاش استادش می‌کند. اکنون پرسی باید از آمریکا عبور کند تا او را پیدا کند و نظم را به المپوس بازگرداند.” ردیک مهمان نقش زئوس خواهد بود، در حالی که استفنز نقش پوزیدون را بازی خواهد کرد.