گفته می شود که Far Cry 7 و یک بازی چند نفره Far Cry در دست ساخت هستند



گفته می شود که یوبی سافت در حال کار بر روی دو بازی Far Cry است. یکی از آنها یک تجربه تک نفره و دیگری یک بازی چند نفره خواهد بود.

طبق الف است بازی خودی گزارشی که ادعا می‌کند بازی معرفی‌نشده Far Cry در ابتدا قرار بود یک بازی باشد تا اینکه دن هی، مدیر اجرایی سابق فرنچایز Far Cry، یوبی‌سافت را ترک کرد و در بلیزارد اینترتینمنت کار کرد. در ادامه این گزارش آمده است که پروژه تک نفره اکنون Project Blackbird و Far Cry چند نفره Project Maverick نامیده می شود که Ubisoft Montreal به شدت در هر دو بازی مشارکت دارد.

اگرچه اطلاعات زیادی در دست نیست، اما این گزارش نشان می‌دهد که پروژه ماوریک در بیابان آلاسکا اتفاق می‌افتد و باید یک تیرانداز غارتگر مبتنی بر استخراج باشد. این با نظرسنجی قبلی که در گذشته توسط Ubiosft انجام شده بود و در ابتدا توسط Ubiosft انجام شده بود مطابقت دارد گیمر روی کامپیوترجایی که او از طرفداران پرسید که دوست دارند Far Cry بعدی کجا باشد – یکی از گزینه ها آلاسکا بود.

خبر بازی‌های معرفی‌نشده Far Cry چند هفته پس از آن منتشر می‌شود که اعلام شد یوبی‌سافت سه پروژه اعلام‌نشده را لغو کرده و دوباره Skull and Bones را به تاخیر انداخته است. Far Cry 6 جدیدترین بازی اصلی این سری بود و در سال 2021 منتشر شد. به طور سنتی، اکثر بازی‌های Far Cry به صورت تک‌نفره با گزینه بازی Co-op متمرکز شده‌اند. آخرین قسمتی که دارای حالت چند نفره PvP بود Far Cry 3 بود که در سال 2012 منتشر شد.

بخوانید  تریلر رسمی راه اندازی فصل 1 بازی Fortnite Chapter 4

برای اطلاعات بیشتر، بررسی GameSpot’s Far Cry 6 را بررسی کنید، جایی که فیل هورنشاو نوشت: “Far Cry 6 اغلب یک بازی سرگرم کننده است که احساس می کند همه چیز را به سمت شما پرتاب می کند، و اگر محتوای زیادی می خواهید، Far Cry 6 کاملاً شما را دارد. تحت پوشش.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر