گزارش جدید ادعا می کند که ساختار و فرهنگ محل کار Valve با تنوع دشمنی دارد

یک گزارش جدید ادعا می‌کند که مدیریت Valve تلاش‌های تنوع داخلی را مسدود کرده و از انتشار بیانیه‌ای در مورد Black Lives Matter جلوگیری کرده است. مصاحبه با کارمندان فعلی و سابق ساختار نامتعارف Valve و چگونگی جلوگیری از استخدام متفرقه و موقعیت های سیاسی آشکار را توضیح می دهد.

این مسائل پس از قتل جورج فلوید و شروع اعتراضات سراسری زندگی سیاه‌پوستان مهم است در سال 2020 مطرح شد. ظاهراً برخی از کارمندان Valve را تحت فشار قرار دادند تا در حمایت از BLM بیانیه‌ای عمومی ارائه کند، در حالی که برخی دیگر به شدت مخالف بودند. به گفته مصاحبه شوندگان، مدیران ارشد شرکت در نهایت هرگونه اظهارنظری را مسدود کردند. در عوض، 10000 دلار به کارمندان داده شد تا به هر هدفی که شایسته می‌دانستند کمک کنند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Valve هیچ یک از درخواست‌های People Make Games را برای اظهار نظر برگرداند و به GameSpot پاسخ نداد. اگر می‌خواهید ببینید ساختار غیر سنتی Valve در عمل چگونه کار می‌کند، به مسائل کارگری در صنعت علاقه‌مند هستید یا می‌خواهید جزئیات بیشتری در مورد همه چیز در داستان بالا بخواهید، ویدیوی کامل ارزش دیدن را دارد.

چند نفر از مصاحبه شوندگان ادعا کردند که شرکت فاقد تنوع است، حتی با استانداردهای صنعت بازی اغلب همگن. یک کارگر سابق ادعا کرد که بیشتر پیمانکاران و کارمندان رده پایین زنان و/یا افراد رنگین پوست هستند. او گفت: “زمانی که من آنجا بودم، هرگز بیش از یک برنامه نویس زن در شرکت وجود نداشت.” زنان بیشتر و بیشتری در بخش منابع انسانی و امور مالی کار می کنند، اما در نقش های تعریف شده تری نیز قفل می شوند و بنابراین نمی توانند آزادی را در محل کار که Valve تبلیغ می کند، تجربه کنند.

بخوانید  مشکلات نسل بعدی ویچر 3 پس از وصله 4.01 ادامه دارد | اخبار GameSpot - به روز رسانی اخبار GS
به گفته مصاحبه شوندگان، رتبه بندی پشته می تواند سلسله مراتب و تعصبات استودیویی را نیز تقویت کند. از آنجایی که رتبه‌بندی پشته‌ای، کارگران را تشویق می‌کند تا کارهایی را انجام دهند که شرکت و سایر کارکنان آن را ارزشمند می‌دانند، تلاش‌های گوناگونی را می‌توان نادیده گرفت. فرآیندهای استخدام می‌تواند شامل کارمندانی از سراسر شرکت باشد، اما از آنجایی که اکثر کارمندان قدیمی Valve و بیشتر کارکنان آن همگی مردان سفیدپوست هستند، این گزارش می‌گوید که آنها تمایل دارند افراد دیگری را استخدام کنند که شبیه آنها هستند.

کانال یوتیوب مردم بازی می سازند با 16 کارمند فعلی و سابق Valve مصاحبه کرد و سعی کرد فرهنگ کارگری و تصمیم گیری غیرشفاف غول بازی را به انتها برساند. سپس این ویدئو فرهنگ کارگری Valve و تأثیر آن بر تنوع شرکت را بررسی می کند. روی کاغذ، Valve سیستمی بدون ساختار، بدون رئیس یا مدیر واقعی دارد و کارکنان می‌توانند تصمیمات خود را بگیرند. Valve همچنین از سیستم رتبه بندی پشته خود استفاده می کند که به موجب آن کارمندان عملکرد یکدیگر را ارزیابی می کنند و در صورت فاش نشدن، حقوق و پاداش سال را برای هر کارمند شکل می دهند.