مشکلات نسل بعدی ویچر 3 پس از وصله 4.01 ادامه دارد | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

تاریخ انتشار Dead Island 2 دوباره تغییر می کند، اما برای اولین بار، تاخیری نیست. در عوض، ناشر Deep Silver اعلام کرد که اکشن-RPG یک هفته زودتر، در 21 آوریل 2023 عرضه خواهد شد.

برای تقویت این تاریخ، Deep Silver توییت کرد که Dead Island 2 نیز طلایی شده است. در نوامبر، بازی زامبی که در لس آنجلس اتفاق می‌افتد، ۱۲ هفته از فوریه تا ۲۸ آوریل به تعویق افتاد. بنابراین این بازآرایی امکان کوتاه کردن این دوره را فراهم می کند.

CD Projekt Red تایید کرده است که آنها اکنون در حال کار بر روی چندین اصلاح پس از انتشار نسخه 4.01 هستند. یک مشکل آشکار، عملکرد ضعیف در کنسول های نسل بعدی است، به طوری که گیمرها کاهش قابل توجهی در نرخ فریم در حالت عملکرد گزارش می دهند، و این به ویژه در مناطقی مانند Novigrad قابل توجه است.

توسعه دهنده توضیح داد که آنها فعالیت های فصل قبل را به دلیل تاخیر تمدید خواهند کرد، اما به دلیل وضعیت فعلی نمی توانند زیرا “تا زمانی که سیستم تولید بیلد بازسازی نشود قادر به انجام به روز رسانی سمت سرور یا سمت مشتری نیستند”.

پچ 4.01 اوایل این ماه برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی نسل کنونی منتشر شد و انواع پیشرفت‌های جدید را معرفی کرد که عمدتاً بر روی پایداری و عملکرد کلی متمرکز بود، در حالی که یک حالت عملکرد جدید برای روشنایی جهانی با ردیابی پرتو و موارد دیگر اضافه کرد.

و مشخص شد که Witcher تنها بازی ای نیست که مشکلات به روز رسانی دارد. اوایل این ماه، یوبی سافت اعلام کرد که فصل یازدهم The Division 2 را به دلیل فرآیند بومی سازی به تاخیر انداخته است. هفته گذشته، توسعه دهنده بیانیه دیگری ارائه کرد که خطای سیستمی را که بر توانایی آن برای به روز رسانی بازی تأثیر گذاشته بود، تأیید کرد.

بخوانید  احتمال تغییر سازندگان بازی Knights of the Old Republic Remake