لغو دو فیلم جنگ ستارگان از کوین فایگی و پتی جنکینز تا زمانی که پروژه تایکا وایتیتی ادامه پیدا کند

وظیفه کارگردانی این فیلم از دنیای جنگ ستارگان بر عهده شرمین عبید چنایی کارگردان برنده 2 جایزه اسکار بهترین مستند کوتاه برای کارگردانی مستند Saving Face و مستند A Girl in the River: The Price of Forgiving است. دو قسمت از سریال Ms او اخیرا مارول را نیز کارگردانی کرده است. دیزنی در حال حاضر یک فیلم جنگ ستارگان بدون عنوان دارد که برای 19 دسامبر 2025 برنامه ریزی شده است.

کوین فایگه در فرش قرمز شانگ چی و افسانه ده حلقه

اوایل مایکل والدروننویسنده و خالق فصل اول Loki و نویسنده Doctor Strange در Multiverse of Madness قرار بود فیلمنامه فیلم جنگ ستارگان به تهیه کنندگی کوین فایج را بنویسد، اما حالا والدرون تمام تمرکز خود را بر روی نوشتن خط داستانی خواهد گذاشت. Avengers: Secret Wars. با این حال، فیلم جنگ ستارگان تایکا وایتیتی هنوز در حال توسعه است و Variety گزارش می دهد که وایتیتی ظاهرا قرار است در فیلم خودش بازی کند.

لوکاس فیلم تولید دو فیلم دیگر از جنگ ستارگان را به حالت تعلیق درآورده است، اما فیلم جنگ ستارگان به کارگردانی تایکا وایتیتی همچنان ادامه دارد.

پس از اکران Star Wars: The Rise of Skywalker در سال 2019، مشخص نیست که فیلم بعدی جنگ ستارگان چه زمانی اکران خواهد شد و اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیون، ساخت دو فیلم دیگر از جنگ ستارگان کنار گذاشته شد. ورایتی گزارش داد که از منابعی شنیده می شود که لوکاس فیلم رسما تصمیم گرفته است فیلم بدون عنوان جنگ ستارگان به تهیه کنندگی کوین فایج و جنگ ستارگان: اسکادران سرکش به کارگردانی پتی جنکینز را کنار بگذارد.

بخوانید  انتشار اولین تصاویر این فیلم مرد عنکبوتی به کارگردانی جیمز کامرون را شکست داد

اطلاعات کمی در مورد این فیلم در دسترس است، اما فیلم جنگ ستارگان، که دیمون لیندلوف، خالق سریال هایی مانند سریال گمشده، سریال Leftovers و سریال Watchmen وظیفه نگارش فیلمنامه آن را بر عهده دارد، یکی دیگر از فیلم های فعلی است. دنیای جنگ ستارگان که به نقل از ورایتی در حال ساخت است ظاهراً در دست ساخت است اما اطلاعات جدیدی از آن در دست نیست. جاستین بریت گیبسون به لیندلوف در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک خواهد کرد.

در حالی که لغو فیلم Star Wars: Rogue Squadron با توجه به حذف این فیلم از فهرست فیلم های آینده دیزنی چندان غافلگیر کننده نیست، لغو فیلم جنگ ستارگان کوین فایگی ممکن است کمی غافلگیر کننده باشد. با این حال، طبق Variety و منابع نزدیک، این یک موفقیت غیرمنتظره است. سریال ماندالوریان و عملکرد کمتر از حد انتظار The Rise of Skywalker باعث شد لوکاس فیلم سیاست خود را در مورد آینده فرنچایز جنگ ستارگان تغییر دهد.