انتشار اولین تصاویر این فیلم مرد عنکبوتی به کارگردانی جیمز کامرون را شکست داد

طبق فیلمنامه فاش شده، قرار نبود شخصیت الکترو در مرد عنکبوتی شباهت زیادی به دنیای کامیکس مارول داشته باشد و در واقع تلاش می‌کرد تا مرد عنکبوتی را به تیم شرورش ملحق کند. به هر حال این فیلم هیچ وقت و الان ساخته نشد در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین تصاویر از فیلم مرد عنکبوتی جیمز کامرون فاش شد. این دو تصویر مفهومی در واقع در کتاب Tech Noir – The Art of James Cameron به بیرون درز کرده اند، جایی که ما می بینیم که مرد عنکبوتی در فیلم مرد عنکبوتی ناسازگار چگونه خواهد بود:

قبل از اکران فیلم مرد عنکبوتی به کارگردانی سام ریمی در سال 2002، قرار بود فیلم مرد عنکبوتی توسط جیمز کامرون کارگردان ترمیناتور، بیگانگان و تایتانیک در دهه 90 ساخته شود، حتی گفته می شد که کامرون تصمیم گرفت لئوناردو دی کاپریو را برای نقش پیتر پارکر در نظر بگیرید و الکترو و سندمن قرار بود شروران فیلم مرد عنکبوتی باشند.

اگرچه تصویر دوم به نظر می رسد که ما شاهد کت و شلوار مشکی مرد عنکبوتی هستیم، اما این تصویر در واقع سیاه و سفید و هنر مفهومی نوآر است. اگرچه ظاهر مرد عنکبوتی در فیلم مرد عنکبوتی جیمز کامرون شباهت زیادی به طراحی کمیک دارد، اما به نظر نمی رسد که داستان و اتفاقات آن فیلم وفادار به کمیک های جیمز کامرون باشد. مرد عنکبوتی و در واقع با داستان های استن لی و استیو دیتکو بسیار متفاوت بود.

هنر مفهومی سیاه و سفید برای فیلم مرد عنکبوتی جیمز کامرون که هرگز ساخته نشد

به تازگی دو تصویر از فیلم مرد عنکبوتی که قرار بود در دهه 90 توسط جیمز کامرون کارگردانی شود منتشر شده است.

بخوانید  Sword and Fairy: Together Forever در جولای 2023 برای Xbox Game Pass عرضه می شود

با این حال، برخی از طرفداران ممکن است فکر کنند که برای لئوناردو دی کاپریو، مانند توبی مگوایر و اندرو گارفیلد، جالب باشد که به تام هالند در Spider-Man: No Way Home بپیوندد تا در نهایت نقش مرد عنکبوتی را بازی کند. در هر صورت، سونی و مارول به دنبال ساخت یک فیلم مرد عنکبوتی 4 با بازی تام هالند هستند که به نظر می رسد با سه فیلم اول مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول تفاوت زیادی داشته باشد، اما هنوز زمان زیادی تا فیلم باقی مانده است. تولید و خروجی

هنر مفهومی برای فیلم مرد عنکبوتی جیمز کامرون که هرگز ساخته نشد