قسمت ممنوعه باب اسفنجی به استریم باز می گردد، دوباره کشیده می شود



آقای کرابز یک بار دیگر در اوایل این هفته احساس کرد که یک قسمت ممنوعه از باب اسفنجی شلوار مربعی از طریق آمازون پرایم ویدیو به پارامونت+ راه یافته است، اما دوباره پاره شد.

با توجه IGN، می دانیم که “Crustacean میانسال” قسمت مورد بحث بود و به دلیل “خطای فنی” قابل مشاهده بود. در Crustacean میانسالی، آقای کرابس با بحران میانسالی مواجه است. بنابراین برای مبارزه با این موضوع، او تصمیم می‌گیرد با باب اسفنجی و پاتریک معاشرت کند، که در نهایت منجر به یک «حمله به شورت» می‌شود، جایی که آقای کرابس لباس زیر مادرش را می‌دزدد.

سخت پوست میانسال پنج سال است که در چرخش نبوده است. زمانی که Paramount+ سال گذشته راه اندازی شد، یکی از نمایندگان Nickelodeon گفت که این قسمت حذف شده است زیرا “مشخص شده بود که برخی از عناصر داستانی برای کودکان مناسب نیستند”. بسیاری از طرفداران معتقدند که در درجه اول به دلیل صحنه “حمله شورت” حذف شده است.

گزارش IGN همچنین اشاره می کند که طرفداران باب اسفنجی باید مسابقه حلزون بزرگ را تماشا کنند، که در آن باب اسفنجی، پاتریک و اسکویدوارد حیوانات خانگی خود را با یکدیگر مسابقه می دهند و باب اسفنجی به دلیل زور، حیوان خانگی خود را نابود می کند. با این کار او را مجبور می کند تا اول شود. . The Great Snail Race و Mid-Life Crustacean در فصل سوم ترکیب شدند.

برای اطلاعات بیشتر درباره SpongeBob SquarePants، حتما آخرین تریلر PowerWash Simulator x SpongeBob SquarePants و نحوه بازی SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated از طریق PlayStation Plus Extra را تماشا کنید.

بخوانید  خودروهای کاور بازی Forza Motorsport فاش شدند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر