نمایش کاپیتان مارول و خانم مارول در فیلم جدید فیلم The Marvels


مارول تصاویر جدیدی از The Marvels منتشر کرده است که در آن شخصیت هایی مانند کاپیتان مارول، خانم مارول و نیک فیوری حضور دارند.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، عکس های جدیدی از فیلم The Marvels منتشر شد. مجله اینترتینمنت ویکلی شماره جدید خود را به فیلم کاپیتان مارول 2 اختصاص داده و تصاویر جدیدی به همراه تصویر روی جلد این فیلم مورد انتظار دنیای سینمایی مارول منتشر کرده است. در این تصاویر شاهد ظاهر جدید و متفاوت کاپیتان مارول و میس مارول نسبت به حضور قبلی آنها در MCU هستیم و مونیکا رمبو و نیک فیوری نیز در این تصاویر دیده می شوند.

همچنین در تصاویر دیگری از فیلم The Marvels شاهد بازگشت گاس، گربه کاپیتان مارول هستیم و در کنار تصاویر به اشتراک گذاشته شده از کاپیتان مارول، اسپکتروم و خانم مارول، تصویری از شخصیت شرور و شخصیت منفی نیز وجود دارد. از این فیلم، و شما می توانید آن تصاویر را در زیر مشاهده کنید:

جلد شماره جدید مجله EM از فیلم The Marvels

بری لارسون در نقش کارول دانورز (کاپیتان مارول)، تئونا پاریس در نقش مونیکا رمبو (اسپکتروم)، ایمان والانی در نقش کامالا خان (خانم مارول)، ساموئل ال جکسون مثل نیک فیوری، زویی اشتون و پارک سئو جوناز جمله بازیگران حاضر در فیلم Les Merveilles هستند و به ایفای نقش پرداختند. نیا داکوستاکارگردان آثاری مانند Little Woods و Candyman وظیفه کارگردانی The Marvels را بر عهده داشت.

فیلم Marvels قرار است در تاریخ 10 نوامبر اکران شود. او مسئولیت نوشتن فیلمنامه کاپیتان مارول 2 را بر عهده دارد مگان مک دانلمجموعه WandaVision را با نیا داکوستا، زب ولز و الیسا کاراسیک نوشت.

بخوانید  اجرای Need For Speed Unbound با نرخ 60 فریم و رزولوشن 4K تا اطلاعات بیشتر
تحریریه مجله بازی یک گیمر