چگونه Persona 5 Tactica سیستم های RPG را به یک درمان تاکتیکی تبدیل می کند



Atlus در یک بیانیه مطبوعاتی نشان داد که چگونه Persona 5 Tactica یک چرخش تاکتیکی بر روی سیستم‌های ضعف عنصری کلاسیک فرنچایز با مهارت‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فرد برای هر شخصیت و پیوندهای اجتماعی برای کشف ارائه می‌دهد.

درست مانند Persona 5، شخصیت‌های شما می‌توانند تحت پوشش قرار بگیرند. اگر کاراکترها در انتهای نوبت خود در پوشش باشند، آسیب کمتری خواهند دید یا به طور کامل از آسیب فرار خواهند کرد. با این حال، اگر در پایان نوبت شما در پوشش نباشند، دشمنان یک «یک بیشتر» دریافت می‌کنند و می‌توانند یک دور اضافی آسیب وارد کنند.

حملات عنصری نیز بیماری هایی را برای دشمنان ایجاد می کند. به عنوان مثال، حملات آتش مانند Agi در پایان نوبت دشمن آسیب‌دیده باعث آسیب اضافی می‌شود، در حالی که حملات الکتریکی مانند Zio از حرکت دشمنان آسیب‌دیده جلوگیری می‌کند. اگر به دشمنی ضربه بزنید که با مهارتی پوشش داده شده است، یک One More دریافت خواهید کرد و این شانس را خواهید داشت که دوباره به آنها ضربه بزنید. به این ترتیب و با توانایی‌های دیگر، می‌توانید حملات زنجیره‌ای را با هم زنجیره‌ای کنید تا آسیب‌های مداوم را وارد کنید.

گرفتن یا وارد کردن آسیب یک سنج تنش را پر می کند. وقتی گیج پر شد، شخصیت شما قادر خواهد بود یک توانایی ویژه منحصر به فرد را ایجاد کند. علاوه بر این، هر شخصیت دارای یک درخت مهارت منحصر به فرد است که می‌توانید در طول زمان آن را ارتقا دهید. همانطور که در نبردها پیروز می شوید و با اعضای حزب در رویدادهای چت وقت می گذرانید، امتیاز رشد کسب خواهید کرد که می توانید برای مهارت ها خرج کنید. همچنین می‌توانید درخت مهارت یک شخصیت را برای آزمایش ساخت‌ها و توانایی‌های جدید بازنشانی کنید.

بخوانید  قدرت‌نمایی دانته در ویدیو انیمه Devil May Cry

در مورد داستان، Tactica بازیگران Persona 5 را درگیر یک درگیری جدید می کند. پس از وقایع Persona 5، دزدان فانتوم به طور مرموزی به قلمرو جدیدی در متاورس (نه، نه آن یکی) منتقل می شوند. دزدان فانتوم که توسط سربازان لژیونر مرموز احاطه شده اند، با رهبر گروه، ماری، مبارزه می کنند. آنها شکست می‌خورند و رهبر یک جنبش مقاومت، ارینا، تنها دو نفر از دزدان قدرت شسته‌شده مغز ماری را نجات می‌دهد: جوکر و مورگانا. سپس آنها وظیفه دارند دزدان فانتوم را آزاد کنند و به نقشه های فریبنده ماری برسند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.