دادگاه عالی آخرین تلاش گیمرها برای جلوگیری از دستیابی مایکروسافت به Activision را رد کرد



ده گیمری که خود را توصیف می‌کردند برای جلوگیری از خرید Activision-Blizzard توسط مایکروسافت درخواست یک دستور اضطراری دادند، اما توسط Ninth Circuit Appeals رد شدند و اکنون نیز توسط دادگاه عالی رد شده‌اند. در حالی که شاکیان درگیر در به اصطلاح Gamer’s Suit در جایی که حتی FTC شکست خورد بعید بود موفق شوند، اکنون یک مانع کمتر برای مایکروسافت در خرید Activision-Blizzard وجود دارد.

بازیکنان ابتدا درخواستی را به دادگاه استیناف ایالات متحده برای بخش نهم ارسال کردند تا دستور توقف خرید را صادر کنند و پس از رد شدن، به دادگاه عالی اعتراض کردند. تنوع گزارش ها. النا کاگان، قاضی دیوان عالی، این دادخواست را بدون توضیح رد کرد.

اساس بازی Gamers Suit این است که شاکیان، به عنوان مصرف کنندگان، از ادغام متحمل “تهدید از دست دادن یا خسارت” می شوند، که آنها ادعا می کنند که رقابت را به طور قابل توجهی در بازار بازی کاهش می دهد.

کمیسیون تجارت فدرال نیز پس از اینکه یک قاضی منطقه از صدور دستور تعلیق موقت معامله امتناع کرد، پرونده خود را علیه مایکروسافت شکست داد. شکایت ضد انحصار FTC در ماه آگوست ادامه خواهد داشت، اگرچه به نظر می رسد اکنون که سونی با معامله ای موافقت کرده است که Call of Duty را برای ده سال آینده روی پلی استیشن تضمین می کند، با شکست مواجه خواهد شد.

در حال حاضر، بزرگترین مانع مایکروسافت، مسدود کردن ایجاد شده توسط CMA انگلستان است. دو طرف اخیراً با توقف در دعاوی برای مذاکره در مورد واگذاری احتمالی موافقت کردند، در حالی که مایکروسافت باید با Activision Blizzard درباره تمدید مهلت نیز مذاکره کند.

بخوانید  فینال قهرمانی Apex Legends فقط برای سرگرمی هک شد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر