فیلم Top Gun 3 با بازی تام کروز در دست ساخت است


پارامونت پیکچرز در حال ساخت فیلم Top Gun 3 با بازی تام کروز است و مراحل نگارش فیلمنامه این فیلم از هم اکنون آغاز شده است.

مقاله مرتبط:

فیلم Top Gun: Maverick در سال 2022 در باکس آفیس جهانی موفقیتی تاریخی داشت و اکنون در اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم Top Gun در دست ساخت است. ایرن کروگر، فیلمنامه نویس Top Gun: Maverick، نگارش فیلمنامه Top Gun 3 را آغاز کرده است و منابع نزدیک به پروژه می گویند کارگردان Top Gun: Maverick، Joseph Koshinsky برای کارگردانی Top Gun 3 بازخواهد گشت.

تام کروز که نقش کاپیتان پیت میچل با نام مستعار ماوریک را ایفا می کرد، در قسمت سوم Top Gun دوباره نقش خود را بازی خواهد کرد و همچنین می توانیم منتظر بازگشت مایلز تلر در نقش ستوان بردلی بردشاو با نام مستعار خروس و گلن پاول در نقش ستوان جیک سرسین باشیم. با نام مستعار مرد حلق آویز شده در این فیلم. این اتفاق پس از امضای قرارداد چند جانبه کروز با برادران وارنر رخ داد. Discovery، که می تواند به این معنی باشد که قرارداد آن منحصر به برادران وارنر نیست. و اینکه او هنوز هم می تواند در تولیدات پارامونت بازی کند.

هالیوود ریپورتر همچنین دریافته است که تولید فیلم Top Gun 3 مخفیانه در پاییز 2023 آغاز شده است، اما انتظار می رود که هنوز زمان زیادی تا تولید و اکران آن فیلم باقی مانده باشد. پیش از این، تاپ گان در سال 1986 بیش از 357.3 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشت. پس از آن، Top Gun: Maverick در سال 2022 به فروش 1.496 میلیارد دلاری دست یافت. تام کروز در حال حاضر در فیلم Mission Impossible 8 بازی می کند که در 23 می 2025 اکران خواهد شد.

بخوانید  Immortals of Aveum Hands-on گیم پلی برداشت
تحریریه مجله بازی یک گیمر