ست مک فارلین قبل از کراس اوور پیتر گریفین هیچ ایده ای برای فورتنایت نداشت



قبل از اضافه کردن پیتر گریفین به فورتنایت، ست مک فارلین، خالق Family Guy، هیچ ایده‌ای نداشت که فورتنایت چیست. اما به محض اینکه بازی را کشف کرد، ایده اضافه کردن پیتر به جزیره را دوست داشت.

این خبر از مقام رسمی می آید کانال یوتیوب IGN، جایی که احتمالاً از مک فارلین در مورد افکارش در مورد آمدن پیتر به جزیره پرسیده شد. در اینجا چیزی است که او باید بگوید:

در حال پخش: پیتر گریفین به دنبال مشاوره تناسب اندام Fortnite از Meowscles است

“عالی بود. یکی باید برای من توضیح می داد که فورتنایت لعنتی چیست. و بعد من گفتم، خوب، به نظر خیلی جالب است. آره، چرا این کار را نکنی.”

در طول مصاحبه، مک فارلین همچنین به دلیل مودب بودن پیتر اشاره می کند. به گفته مک فالین، Epic “بودجه ای برای ایجاد بدن واقعی خود نداشت.” برای حل این مشکل، Epic تصمیم گرفت تا Peter buff معرفی شده در فصل 5 از فصل 1 را ایجاد کند.

پیتر گریفین یک شخصیت قابل بازی در قسمت نبرد پاس فصل 5 فصل 1 است و همچنین رئیسی است که می توانید با آن مبارزه کنید. پس از کشتن او، پیتر آهنگ “زانوی آسیب دیده” خانواده گای را اجرا می کند و وسایل ارزشمندی را به زمین می اندازد. و طرفداران عاشق این واقعیت هستند که می توانند نقش پیتر گریفین را بازی کنند.

برای محتوای بیشتر Fortnite، راهنمای ما را بررسی کنید که بهترین نقاط فرود برای فصل 1 فصل 5 را شرح می دهد و راهنمای ما را در مورد جزئیات مکان غار مخفی بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر