فورتنایت: چگونه یک پشته کامل مهمات 10 متری حمل کنیم

در حالی که انواع مهمات دیگر در فورتنایت وجود دارد، اینها انواعی هستند که امروزه در جزیره پیدا خواهید کرد. هنگامی که به یک پشته کامل از حداقل یک نوع مهمات رسیدید، به سادگی 10 یارد حرکت کنید، که به سختی حرکت می کند. این به این دلیل است که بخش دشوار این است که در وهله اول واقعاً این مقدار مهمات بدست می آید. اما با رفتن به یک منطقه بزرگ و استفاده از دستگاه های فروش خودکار، باید به سرعت آنچه را که نیاز دارید، تحویل بگیرید. فراموش نکنید که حتی می‌توانید منابع خود را با هم تیمی‌هایتان جمع کنید، مهمات را به اشتراک بگذارید تا برای هر یک از شما، یک به یک، پشته‌های کامل به دست آورید.

از آنجا که الزامات در واقع در حالت Team Rumble کمی کمتر است، ممکن است به نفع شما باشد که این حالت را بازی کنید، در مکانی نامگذاری شده با حداقل یک دستگاه فروش خودکار فرود بیایید – Mega City بهترین گزینه شما است، اما همه مکان های نامگذاری شده دارای دستگاه های فروش خودکار هستند – سپس خرید و/یا همه موارد را تحویل بگیرید. مهمات شما می توانید ما مجموع کامل پشته برای هر نوع مهمات در حال حاضر در بازی را در زیر فهرست کرده ایم.

  • مهمات سبک – 500
  • مهمات متوسط ​​- 500
  • مهمات سنگین – 50
  • گلوله تفنگ ساچمه ای – 150

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

“پول پشته” مهمات به سادگی به این معنی است که شما به ظرفیت حمل یک نوع مهمات رسیده اید. هر نوع مهمات – سبک، متوسط، سنگین یا گلوله های تفنگ ساچمه ای – کافی است، اما هر کدام از آنها برای آنچه که به عنوان یک پشته کامل به حساب می آید، شرایط متفاوتی دارند.

بخوانید  طبق گزارش ها، بازی جدید Nier لغو شده است، اما نگران نباشید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!